Żelazka i odkurzacze to bohaterowie najnowszej kampanii „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!”. Tym razem marka Bosch postanowiła zwrócić uwagę nie tylko na funkcjonalne urządzenia, ale także na jakość, efektywność i wyjątkowy efekt sprzątania, który uzyskujemy dzięki niemieckiej technologii.

2014-11-18_090159Teraz bez VAT-u

Kluczowym działaniem w ramach kampanii „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!” jest promocja konsumencka, która obejmuje zwrot VAT przy zakupie wybranych modeli żelazek i odkurzaczy Eco marki Bosch. By z niej skorzystać wystarczy kupić jeden ze sprzętów, a następnie zarejestrować swój zakup na stronie www.promocje-bosch.pl załączając kopię paragonu oraz wycięty z opakowania kod kresowy. Do wzięcia udziału w kampanii przekonuje spot telewizyjny, emitowany od 19 listopada do 21 grudnia br., w największych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, kanałach tematycznych oraz telewizji internetowej VOD. Spot prezentuje wyjątkowy efekt prasowania żelazkiem marki Bosch wyposażonym w generator pary SensorSteam. Bohaterowie kampanii testują żelazko w dość niekonwencjonalny sposób. Efektem tych testów jest efektowny paw origami zaprasowany ze świeżo upranego obrusu.

Przepis na domowe porządki

Jednym z głównych elementów trwającej do 31 grudnia br., kampanii jest testowanie odkurzaczy Eco marki Bosch przez piętnastu blogerów podejmujących tematy Lifestyle, Home, Parenting, Eco oraz dedykowane miłośnikom zwierząt. W ramach działań przewidziane są nie tylko wymagające testy sprzętów, ale także konkursy dla czytelników blogów, w których nagrodami będą odkurzacze marki Bosch. Weryfikację funkcjonalności oraz efektywności urządzeń będziemy mieli możliwość śledzić dzięki wpisom autorów blogów oraz fotorelacjom zamieszczanym na Instagramie.

Sztuka sprzątania według marki Bosch ma wsparcie

Akcję wspiera silna, 2-miesięczna kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach: Burda, Cztery Katy, Dobre Rady, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Poradnik Domowy, Wysokie Obcasy Extra. Ponadto, „Sztuka sprzątania” pojawia się w Internecie: na wybranych portalach WirtualnaPolska, Gazeta.pl, Onet.pl, Plotek.pl, Kobieta.pl, Stylistka.pl oraz na porównywarkach cenowych: skapiec.pl i Ceneo. Aktywności zaplanowane są także dla mediów społecznościowych. Dodatkowo, w ramach kampanii marka Bosch wraz z firmą Komfort – dystrybutorem dywanów i podłóg, zorganizuje konkurs na profilach facebookowych. W wyborze funkcjonalnych urządzęń marki Bosch pomogą materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży, dedykowane kampanii,  w tym: plakaty, nalepki na produktach i ulotki, a także zawieszki informujące o najważniejszych funkcjach żelazek i odkurzaczy marki Bosch.

Promocja konsumencka „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!”: 3 listopada – 31 grudnia 2014 r.

Emisja spotu TV: 19 listopad – 21 grudzień 2014 r.

Testy odkurzaczy prowadzone przez blogerów: listopad – grudzień 2014 r.

Szczegółowe informacje na temat kompanii dostępne są na: www.promocje-bosch.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF