Od początku 2014 roku otwarto już sześć nowych lokali Da Grasso. Kolejne restauracje Sieci powstały w dużych miastach, takich jak Gdańsk i Wrocław. Zgodnie z polityką firmy związaną z inwestycjami w mniejsze miejscowości, placówki otworzono także między innymi w Świeciu i Międzyrzeczu Podlaskim.

DG_wnetrze_malyZgodnie z planami Sieci dotyczącymi dalszego rozwoju, w tym roku Da Grasso otworzyło już 6 restauracji. W najbliższych planach jest kolejne 5 placówek. Spółce zależy, aby jej pizzerie znajdowały się w całej Polsce – zarówno w mniejszych jak i większych miastach. Obecnie Sieć posiada 175 pizzerii w całej Polsce.

Głównym celem, jaki postawiliśmy sobie jakiś czas temu w Da Grasso jest stałe podnoszenie jakości świadczonych usług. W związku z tym, zgodnie z zapowiedziami, musieliśmy zrezygnować ze współpracy z niektórymi z franczyzobiorców. Dzięki temu, mamy pewność, że partnerzy biznesowi z którymi kontynuujemy współpracę realizują nasze założenia związane z coraz to wyższymi standardami, jakie musimy utrzymywać, aby pozostać liderem w branży – komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes Da grasso.

Da Grasso jest obecnie największą polską franczyzową Siecią pizzerii. Osiągając pozycję lidera w swoim segmencie, Sieć obecnie skupia się w większych stopniu na podnoszeniu jakości usług. Intensywny rozwój jest sprawą drugorzędną.

W trosce o najwyższe standardy spółka prowadzi obecnie liczne audyty we wszystkich lokalach Sieci. Prowadzi też cykliczne szkolenia dla pracowników lokali. Wszystkie te działania mają sprawić, że klienci pizzerii będą kojarzyć ją wyłącznie z dobrą obsługą.

Najważniejszym elementem audytu są kontrole surowcowe, które odbywają się podczas wizyt we wszystkich lokalach. Podczas nich sprawdzamy czy franczyzobiorcy używają półproduktów zalecanych przez Sieć i czy ich jakość spełnia wyznaczone przez nas standardy.Dodatkowo, opiekunowie franczyzobiorców, czyli pracownicy Centrum Da Grasso dedykowani do ich kompleksowej obsługi, wizytują lokale i weryfikują je na podstawie zachowania norm sanitarnych, atmosfery w pizzeriach i dostosowania do norm sieciowych – komentuje Magdalena Piróg.W razie potrzeby, zarząd spółki spotyka się z franczyzobiorcami i wyjaśnia problemy. Zawsze staramy się zrobić wszystko, aby znaleźć konstruktywne wyjście nawet z najgorszej sytuacji – dodaje.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF