25 marca w restauracjach McDonald’s wystartowała kolejna promocja. Do spróbowania smakowitych nowości zaprasza Szef Kuchni. Na gości restauracji czeka wyśmienity Burger Szefa, Podwójny McRoyal® Pikantny, Kanapka Indyk z serem i pieczarkami oraz chrupiące Brokuły z sosem śmietanowym.

image001Menu restauracji McDonald’s to wyśmienite połączenie różnorodnych smaków. Dzięki urozmaiconej ofercie kanapek i przekąsek każdy z gości znajdzie coś dla siebie. 25 marca stała oferta wzbogaciła się o atrakcyjne propozycje.

Wśród nich jest Burger Szefa. Ta kanapka to znakomite połączenie wybornego mięsa wołowego i aromatycznych grillowanych pieczarek. Do tego świeży pomidor w otoczeniu dwóch plasterków sera ementaler i wspaniałe sosy, które idealnie podkreślają smak kanapki i dodatków.

Kanapka Indyk z serem i pieczarkami to nowość w ofercie McDonald’s. Na gości, którzy wybiorą tą pozycję czeka wyjątkowy smak mięsa indyka nadziewanego serem w towarzystwie sałaty Lollo Bionda, grillowanych pieczarek i sosu pieprzowo-grzybowego. Całość otoczona świeżutką bułką.

Kolejną pozycją w menu promocyjnym jest dobrze już znana i lubiana kanapka w nowej odsłonie – Podwójny McRoyal Pikantny. Dwa wyśmienite kawałki mięsa wołowego przełożone topionym serem Cheddar z dodatkiem czerwonej cebuli, pikli i papryczek jalapeno, które dodają kanapce wyrazistej ostrości. Całości dopełniają dwa sosy – Zielone Tabasco i kanapkowy. To wszystko zamknięte w pysznej bułce.

W promocyjnej ofercie McDonald’s znalazła się także pyszna, chrupiąca przekąska – Brokuły z sosem śmietanowym. To pyszne połączenie warzywa z chrupiącą, złocistą panierką. Każda porcja podawana jest z sosem śmietanowym – taki zestaw z pewnością przypadnie do gustu wszystkim wielbicielom warzywnych przekąsek.

Ostatnią, ale z pewnością również mocno wyczekiwaną pozycją w nowym menu promocyjnym jest deser McFlurry Snickers. Kremowe lody śmietankowe z polewą karmelowo-czekoladową i posypką Snickers to doskonały wybór dla wielbicieli lodowego orzeźwienia.

Promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję nowych kanapek na Facebooku.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF