Pokazując konkretne osoby i ich pasję do kawy marka Saeco czyni swoich pracowników gwiazdami kampanii.

Najlepsze rzeczy są owocem pasji:  gdy kochasz swoją pracę, wkładasz w nią serce i duszę. Naszą miłością jest kawa, więc cały swój czas poświęcamy na projektowanie i doskonalenie nowatorksich ekspresów, dzięki którym sporządzisz doskonały napar.

Saeco_Coffee lovers_2013We Włoszech picie kawy to codzienny rytuał i w Saeco wiemy o tym najlepiej. W znajdującej się w Gaggio Montano w Apeninach fabryce Saeco prekursorski zespół utalentowanych rzemieślników i znawców kawy opracował w 1985 roku pierwszy na świecie domowy ekspres typu „od ziaren do filiżanki”. Członkowie tej niezwykłej grupy zapoczątkowali tradycję wprowadzania przełomowych innowacji, opracowując nowe  technologie wzbogacające doznania smakowe.

W Saeco stale stawiamy na innowacyjność, opracowywanie najnowocześniejszych technologii oraz poszukujemy najlepszych materiałów, chcąc zaoferować miłośnikom kawy na całym świecie filiżankę doskonałej włoskiej kawy. Wkrótce ruszy globalna kampania będąca wyrazem uznania dla ludzi stojących za sukcesem marki Saeco, uosabiających jej pasję do kawy i innowacji. Nowa kampania jest spójna z tożsamością marki Saeco opierającą się na podstawowych wartościach: włoskiej autentyczności, wykorzystywaniu najnowszych technologii i innowacji oraz głęboko zakorzenionej miłości do espresso.

Pasja i bogata wiedza o kawie to cechy wyróżniające markę Saeco, inspirujące jej pracowników do projektowania nowych ekspresów, które zachwycają miłośników kawy na całym świecie. Nowa kampania marki w naturalny sposób skupia się na tym, co stanowi jej istotę – na ludziach, którzy dla niej pracują i na ich pasji.

 

Od miłośników kawy dla miłośników kawy.

„Stworzone przez miłośników kawy” to nie tylko hasło – to raczej mantra marki Saeco. Właśnie to jest istotą nowej kampanii, która skupia się na pracownikach Saeco, czyniąc z nich gwiazdy reklamy propagujące wartości marki i dążenie do doskonałości. Wybrani pracownicy to perfekcjoniści reprezentujący rzemieślniczy kunszt – typowy dla włoskiego stylu – co predestynuje ich do osiągnięcia mistrzostwa w swoim fachu.

Trzy „twarze” – Mariarosaria, Dario i Andrea – uosabiają wartości marki. Nasi miłośnicy kawy to projektant, inżynier i specjalista ds. marketingu, którzy na co dzień poszukują innowacyjności i jakości, inspirowani prawdziwie włoską miłością do kawy. W kampanii sportretowano pracowników firmy Saeco przy pracy nad nowymi projektami, delektujących się filiżanką ulubionej kawy. To dzięki nim miłośnicy kawy mogą cieszyć się smakiem prawdziwie włoskiej kawy w zaciszu swojego domu.

Zdjęcia do kampanii zrealizował światowej sławy włoski fotograf Fabrizio Ferri, charakteryzujący się wyjątkowym stylem stawiającym bohatera na pierwszym planie.  To jeden z najlepszych fotografów na świecie, który w swoich pracach potrafi wydobyć istotę, tworząc obrazy oddziałujące na widza w niezwykle emocjonalny sposób.

„W naszej nowej kampanii w wyjątkowy sposób wyraziliśmy uznanie dla naszych wspaniałych pracowników” – mówi Iza Rogulska Communication Manager Philips Consumer Lifestyle. „Ci pasjonaci ciężko pracują w Gaggio Montano – w miejscu, w którym narodziła się marka Saeco i gdzie nadal się ona rozwija. Gdyby nie oni, pionierskie innowacje nie zostałyby zrealizowane.  W nowej kampanii chcemy podkreślić doświadczenie marki Saeco, wyrażając uznanie dla twórców jej nowatorskich technologii, których zaangażowanie to gwarancja doskonałości” – kontynuuje„To dzięki ich pasji i oddaniu marka Saeco nadal jest pionierem na rynku ekspresów typu „od ziaren do filiżanki”, gwarantujących wyjątkowe wrażenia miłośnikom kawy na całym świecie.”

Uruchomienie nowej platformy internetowej (www.saeco.com i www.facebook.com/saeco) zbiegnie się w czasie z początkiem kampanii „Stworzone przez miłośników kawy”. Tam entuzjaści marki Saeco będą mogli dzielić się pasją do kawy i odkrywać świat marki Saeco dzięki ciekawym artykułom, przepisom, rozmowom oraz na wiele innych sposobów.

W tym roku marka Saeco oddaje w ręce kawoszy trzy nowe rewolucyjne linie automatycznych ekspresów, opracowanych z miłości do kawy przez członków zespołu Saeco. Kompaktowe ekspresy Minuto łączy niezwykle dużą pojemność z niewielkimi gabarytami, gwarantując jednocześnie wyjątkowy smak i aromat świeżo parzonej włoskiej kawy za jednym dotknięciem przycisku. Ekspresy Moltio umożliwiają koneserom kawy eksperymentowanie z ich ulubionymi mieszankami dzięki opatentowanemu wyjmowanemu pojemnikowy na ziarna. W kolejnych miesiącach Saeco zaprezentuje linię ekspresów GranBaristo oferujących najbardziej zindywidualizowane, wszechstronne rozwiązania gwarantujące najpełniejsze doznania smakowe, dzięki zastosowaniu nowego, rewolucyjnego systemu parzenia.

 

Nowa kampania, opracowana przez Ogilvy Action z Mediolanu, miała światową premierę we wrześniu 2013 roku. W Polsce kampania będzie prowadzona w internecie w grudniu i styczniu.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF