Trwa kampania BARILLA TO PASTA. MAKARON PO WŁOSKU. Na oficjalnym kanale Youtube Barilla Polska pojawiły się nagrania video, których gospodarzem jest uwielbiany przez Polaków Włoch – Stefano Terrazzino. Za komunikację odpowiada agencja Pegasus PR, za ideę kreatywną, kreację oraz realizację kampanii digitalowej odpowiada agencja faceADDICTED.

Barilla_banner2Wybór Stefano Terrazzino do udziału w nagraniach nie był przypadkowy. Postać cieszącego się sympatią Włocha, gotującego z humorem pod uważnym okiem szefa kuchni Akademii Kulinarnej Whirlpool – Marco Ghia ma na celu stworzyć pozytywne skojarzenia z marką i jej prawdziwie włoskimi korzeniami. Kampania internetowa zaplanowana jest do końca lipca. Filmy przedstawiają  urozmaicone przepisy z wykorzystaniem takich makaronów jak: penne rigate, spaghetti, farfalle i tgliatelle.

Barilla to pasta. Makaron po włosku. Penne rigate.

Barilla to pasta. Makaron po włosku. Spaghetti.

Barilla to pasta. Makaron po włosku. Farfalle.

Barilla to pasta. Makaron po włosku. Tagliatelle.

Zaplanowane działania promocyjne skupiają się na obszarze online. Banery ulokowane zostały na portalach związanych tematycznie z kulinariami. Głównym partnerem jest portal smaker.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF