Marka CIN&CIN zmienia design opakowań. Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów.

1CIN&CIN udowadnia, że jesienno-zimowy sezon może być tak gorący jak we Włoszech. Wszystko za sprawą wielkich emocji i kultowych bąbelków. Od listopada do marca na wielbicielki win i drinków CIN&CIN czekają stylowe włoskie samochody oraz oryginalna biżuteria. Promocja towarzyszy wielkiej premierze najbardziej włoskiego z włoskich win – CIN&CIN Prosecco oraz nowej linii stylowych opakowań produktów CIN&CIN.

Nowe kształty butelek prezentują się wyjątkowo elegancko dzięki dopracowanym detalom. Smaku dodają zmieniony korek, tłoczenie na butelce, kontrastowe zestawienia kolorów. Oblicze całego portfolio wyznaczają też ujednolicone logo i kształty etykiet.

– Wprowadzany design opakowań CIN&CIN jest uosobieniem marki: stylowy, modny, włoski, niezobowiązujący, ale elegancki. Idealny na bankiet, randkę czy spotkanie z przyjaciółmi. To prawdziwy wizerunkowy skok, który znacząco wzmacnia pozycję marki i wyznacza nowy trend – podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN.

Zmiany wizerunkowe CIN&CIN przypieczętowuje najmłodszy produkt: kuszące CIN&CIN Prosecco. Jest kwintesencją włoskiego stylu i nową wizytówką marki. Pochodzące z regionu Veneto białe wino musujące Prosecco Extra-Dry D.O.C. łączy w sobie delikatny, świeży i soczysty owocowy smak, naturalne lekkie bąbelki i słodki kwiatowy aromat. Włosi piją je przy każdej okazji. Jest uniwersalne, niezobowiązujące i eleganckie. Teraz ta ikona włoskości – radość, swoboda i smak w jednym – trafia do rąk miłośniczek CIN&CIN i południowego stylu życia.

Wielkiej premierze CIN&CIN towarzyszy atrakcyjna promocja cenowa i specjalna, dodatkowa ekspozycja produktów w sklepach. Ale to nie wszystko! Z okazji swojego święta marka rozdaje setki prezentów. To będzie niezapomniany włoski sezon z CIN&CIN, w którym wszystko może się zdarzyć.  W kwietniu zwycięzca promocji otrzyma kluczyki do samochodu, który …sam sobie wybierze z trzech włoskich propozycji. Będzie to modny Fiat 500, sportowa Alfa Romeo Mito lub stylowa Lancia Ypsilon.

SMS-wy konkurs wystartował w listopadzie. Co należy zrobić, aby mieć szansę wygrać swój wymarzony włoski samochód? Wystarczy kupić dowolną butelkę CIN&CIN, zachować paragon, a następnie wysłać SMS z dokończeniem zdania: „Mój włoski styl z CIN&CIN to…” (wszystkie szczegóły dostępne są na zawieszkach umieszczonych na wszystkich butelkach CIN&CIN). Dodatkowymi nagrodami w konkursie są bransoletki z motywem weneckiej gondoli ze specjalnej, limitowanej kolekcji APART dla marki CIN&CIN. Za koncepcję i obsługę konkursu odpowiada WALK Promotion. Kreacja materiałów została przygotowana przez WALK Creative. Komunikację prowadzi agencja Kuźnia PR.

 

Włoski sezon z CIN&CIN już otwarty!

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF