Pojawienie się płatków o smaku czekoladowym NESTLÉ COOKIE CRISP BROWNIE wywoła sensację. W świecie dziecięcych przysmaków będą bezkonkurencyjne!

CCR BROWNIE 250g_CMYK_300_dpiNESTLÉ przygotowało unikalną propozycję na śniadanie.  Teraz znane i uwielbiane przez dzieci płatki NESTLÉ COOKIE CRISP będą również o superczekoladowym smaku. Inspiracją dla stworzenia płatków NESTLÉ COOKIE CRISP BROWNIE o uni­kalnym kształcie ciasteczek było właśnie ciasto czekoladowe- Brownie.

Nowy produkt łączy w sobie uwielbiany przez dzieci smak czekolady, zawierając przy tym aż 7 ważnych witamin i składników mineralnych, takich jak witamina D i wapń, które jako elementy zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia są niezbędne do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci. Dodatkowo intensywnie czekoladowe kwadraciki zawierają pełne ziarno.

Nowość dostępna będzie w tej samej cenie co podstawowe płatki NESTLÉ COOKIE CRISP, w dwóch gramaturach: 250g i 500g.

Pierwsza sprzedaż zaplanowana jest od  lipca 2014 roku. Opracowano szereg działań, które spowodują że NESTLÉ COOKIE CRISP BROWNIE trafi błyskawicznie do świadomości konsumentów. I to nie tylko najmłodszych. Akcja promocyjna rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca listopada. Obejmować będzie telewizję, Internet, ekspozycje w sklepach, reklamę zewnętrzną oraz prasę handlową. Najmłodszych smakoszy ucieszy wiadomość,że już od połowy września czeka ich możliwość otrzymania NESTLÉ COOKIE CRISP BROWNIE, które będą rozdawane w sklepach i dołączane do NESTLÉ NESQUIK, CHOCAPIC, CINI MINIS, COOKIE CRISP, LION, w postaci 30 gramowych saszetek.

Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada agencja McCann Warsaw należąca do McCann Worldgroup, a za jej zaplanowanie i zakup w mediach – MEC.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF