Najnowsza kampania marki w apetyczny sposób podkreśla walory makaronu Lubella – złocisty kolor, dopracowane kształty, sprężystość oraz jakość, która nie ma sobie równych. Ponadto, pobudza smak – zdaniem Lubelli – najważniejszy ze zmysłów.

Lubella - poczuj różnicęSpot prezentuje makarony Lubella tworzone z pasją i doświadczeniem, dzięki czemu są gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Mówi się, że jedzenie to uczta dla wszystkich zmysłów… By zatem w pełni docenić makaron Lubella – użyj każdego z nich. Zobacz złocisty kolor, poczuj apetyczny zapach, dotknij i przekonaj się jak sprężysty jest makaron Lubella. Wreszcie… skosztuj doskonałego smaku, który sprawi, że poczujesz różnicę… Makaron Lubella – najczęściej wybierany przez Polaków i od lat darzony zaufaniem – nr 1 w Polce.

Kampania będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD oraz You Tube.

Zapraszamy do zapoznania się ze spotem w serwisie YT:

 

Data rozpoczęcia emisji spotu: 19.02.2015 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Dom mediowy: Mindshar

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF