Atmosfera oczekiwania i napięcia. Łyk ulubionego napoju. Światowej sławy gwiazdy są już gotowe na podjęcie niezwykłych wyzwań. Serena Williams, najbardziej utytułowana tenisistka w historii, zamienia kort tenisowy na wybieg dla modelek, po którym z gracją przechodzi w eleganckiej czarnej sukni.

image001Usher, zdobywca 8 nagród Grammy, w rytm muzyki odważnie przechodzi po rozżarzonych węglach, obserwowany przez podekscytowanych fanów. James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, udowadnia, że potrafi grać w piłkę nożną nie tylko na boisku i rozgrywa emocjonujący mecz w piłkarzyki!

Serena Williams, Usher i James Rodríguez to ambasadorzy kultowej kampanii Wyzwanie Pepsi. Z okazji 40-lecia kampanii gwiazdy podejmują wyjątkowe wyzwania w najnowszym spocie reklamowym Pepsi, który można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/MGmFV5lMrRU. Tym samym inspirują fanów do przełamywania schematów i zerwania z rutyną.

Wyzwanie Pepsi podejmują także Polacy, którzy w marcu projektowali limitowaną edycję puszek Pepsi, a od połowy kwietnia mają szansę sprawić, by o ich mieście było naprawdę głośno dzięki wyzwaniu #Nagłośnij Swoje Miasto. Więcej informacji na temat Wyzwania Pepsi w Polsce znajdziecie na www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF