20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa tegorocznej nowości – Łowicz 100% z owoców Extra Gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

Reklamy obecne będą we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i telewizjach tematycznych) oraz w telewizji internetowej: Ipla, Player, YouToube. Kampania telewizyjna wsparta będzie klasycznymi reklamami w Internecie – w najpopularniejszych portalach – oraz reklamami w prasie (w 18 magazynach i tygodnikach). Dopełnieniem kampanii będzie emisja reklam w 23 kinach sieci Cinema City/Imax na terenie całego kraju.

4

Celem tej komunikacji  jest  zbudowanie świadomości i zachęcenie do zakupu nowych produktów dżemowych przygotowanych specjalnie dla dzieci. 30-sekundowe spoty podkreślają, że Łowicz 100% z owoców Extra Gładkie mają aksamitną, idealną dla dzieci konsystencję – nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duo-smakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.

Marka Łowicz jako jedyna na rynku aktywnie wspiera kategorię i dba o jej rozwój – przeprowadzając promocje, wprowadzając nowe linie i edycje limitowane. Od lat Łowicz cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów – co drugi dżem kupowany w Polsce jest właśnie tej marki. Łowicz na początku 2015 roku umocnił pozycję lidera o 3 punkty procentowe, osiągając 51%  (MAT DJ 2015) rynku produktów dżemowych w ujęciu Total Polska bez dyskontów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRANDPLACE, a zakup mediów powierzono MediaCom.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF