Opracowane działania BTL, komunikujące oszczędność zmywania, potrwają od 26 sierpnia do końca października br. Kampanię wspierać będzie spot telewizyjny, którego obecność  w mediach zaplanowano na dwa miesiące – wrzesień i październik.

 

300 PLN oszczędnościBosch_Finish_promo_jesien

Główne hasło kampanii dotyczyć będzie ekonomiczności, jaka wiąże się z posiadaniem zmywarki. Przemawiającą do konsumentów liczbą jest 300 PLN, którą udaje się zaoszczędzić na rachunkach za energię i wodę, w ciągu całego roku użytkowania sprzętu. Przesłanie kampanii wzbogacać będą dwa mechanizmy promocji. Pierwszy z nich zakłada dodatkowy prezent do zakupionej zmywarki w postaci zapasu środków Finish Quantum. Drugi zaś, poza zapasem środków czyszczących, wzbogacony będzie zwrotem pieniężnym sumy 150 PLN na konto konsumenta. By wziąć udział w promocji, należy przesłać wypełniony kupon promocyjny, wraz z podstemplowaną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu na adres agencji, obsługującej akcję. Kupon promocyjny dostępny będzie na ulotce, jak również na stronie www.bosch-home.pl.

 

Poza spotem telewizyjnym i mechanizmami promocyjnymi, przygotowane będą również materiały POS w postaci naklejek i ulotek, a także banner informujący o akcji na stronie marki Bosch. Kampania obejmuje wszystkie zmywarki marki Bosch w klasach efektywności energetycznej A+++ i A++.

Regulamin akcji promocyjnej dostępny na stronie: www.bosch-home.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF