W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

2Reklamy podkreślają, że produkty te mają gładką, idealną dla dzieci konsystencję – nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duo-smakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.

Kampania obejmuje reklamę w telewizji, VOD, internecie, prasie oraz na dużym ekranie – przed kinowymi hitami.

Marka Łowicz jako jedyna na rynku aktywnie wspiera kategorię i dba o jej rozwój – przeprowadzając promocje, wprowadzając nowe linie i edycje limitowane. Od lat Łowicz cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów – co drugi dżem kupowany w Polsce jest właśnie tej marki. Łowicz w 2014 roku umocnił pozycję lidera o 2,7pp osiągając 50,5%  (MAT ON 2014) rynku produktów dżemowych w ujęciu Total Polska bez dyskontów.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za dobór mediów odpowiada dom mediwy MediaCom Warszawa.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF