DrWitt, jedna z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova, uruchomił właśnie nową, szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015.

3DrWitt, marka znana z unikalnych soków i napojów funkcjonalnych, chce zmotywować Polki do zmiany swojego stylu życia na zdrowszy.

Przez siedem najbliższych miesięcy na łamach największych magazynów i czasopism (m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu, Przyjaciółce, Vivie, Party, Fleszu, Urodzie, Vita) oraz w wielu popularnych serwisach internetowych będzie można śledzić przemianę zdrowotną dwóch uczestniczek, które podjęły wyzwanie DrWitt.

Uczestniczki akcji będą wdrażać w swoje życie porady II edycji programu „Rusz się po zdrowie!”, aby poprawić jakość swojego życia, kondycję i wyostrzyć figurę. W prasie i internecie będzie można obserwować, jak wielką przemianę zdrowotną osiągają małymi, dostępnymi dla każdego krokami. Nad projektem i jakością porad będą czuwali eksperci: doświadczona instruktorka fitness, dietetyk i certyfikoway coach/psycholog.

W ramach akcji zostanie uruchomiona strona internetowa (www.ruszsiepozdrowie.polki.pl), na której będą publikowane porady prozdrowotne.

Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. To wygodne rozwiązanie, które pomaga w codziennym zadbaniu o siebie

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF