Zima zaskakuje każdego roku…, ale tym razem to Leszek Chmielewski ją zaskoczy! Odpowiednio przygotował się na jej nadejście, a niebawem zachęci wszystkich do zrobienia zapasów. Z końcem listopada Lech Premium pojawi się w sklepach  w nowych, limitowanych opakowaniach. O zimowej gotowości Leszka dowiemy  się również z telewizji, citylightów i digitalu. Kampania startuje 15 grudnia.

2Leszek Chmielewski pozytywnie wpłynął już na miliony osób. Miłośnicy marki  z niecierpliwością czekają na kolejną odsłonę jego przygód, dlatego rozpoczynamy działania zimowe – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – W grudniu Leszek będzie inspirował do szukania własnych, oryginalnych rozwiązań na mroźne dni, ale i zachęci do robienia zimowych zapasów.

Leszek nie zapada w zimowy sen. Działa i niebawem znów będzie o nim głośno. Wystąpi w nowym spocie, który będzie można zobaczyć w najważniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od 15 grudnia. Na ulicach największych miast pojawią się citylighty, a na fanpage’u Lecha Premium poznamy kolejną osobę, na którą Leszek pozytywnie wpłynął.

W sklepach już można odnaleźć specjalną, zimową edycję puszek. Na potrzeby kampanii przygotowano aż dwa projekty opakowań – zarówno na pojedyncze puszki, jak i na opakowania zbiorcze. Wszystkie przypominają wełniane swetry, w których łatwiej przetrwać zimowe dni – także Leszkowi.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF