Przed nami nowy rok szkolny. Każda mama i każdy tata wie, że kluczem do zapewnienia ich dziecku siły i funkcjonowania w trakcie dnia jest pełnowartościowe, drugie śniadanie. Dlatego warto zadbać o to, by każdy młody uczeń, w swoim plecaku miał pod ręką zdrowy i smaczny posiłek, który dostarczy mu energii na cały dzień!

1
Co roku, wraz z nadchodzącym wrześniem, w głowach rodziców pojawia się pytanie: Co mogę przygotować na drugie śniadanie dla mojego dziecka? Wymagań jest sporo – musi być zdrowe, pożywne, bez cukru, ale najważniejsze by smakowało najmłodszym.

Do przygotowania ciekawych dań wystarczą najprostsze produkty, których elementem bazowym może być np. łosoś – ryba zawierająca pełnowartościowe białko, kwasy OMEGA-3 oraz liczne witaminy i minerały. Marka Graal posiada w swojej ofercie kawałki łososia m.in. w pomidorach, sosie własnym czy oleju. Idealnie sprawdzą się jako główny składnik sałatki, do której oprócz ryby wystarczą wybrane warzywa np. ogórek, sałata czy kukurydza.

Dla rodziców, którzy preferują klasykę drugiego śniadania w postaci pożywnej kanapki polecamy łososia w połączeniu z serkiem śmietankowym i koperkiem. Całość zamknięta w pełnoziarnistym pieczywie. Ta zdrowa i pożywna przekąska doda sił każdemu młodemu uczniowi.

Zapraszamy na stronę internetową www.graal.pl.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF