Z początkiem listopada wystartowała nowa promocja konsumencka przygotowana dla fanów FRUGO oraz użytkowników Heyah i T-Mobile na kartę. Na etykietach limitowanych butelek i puszek kultowego napoju znaleźć można unikalne kody na darmowy Internet. W zależności od pojemności FRUGO, bonusowe pakiety internetu dostępne będą w dwóch wariantach: 100 lub 300 MB.

FRUGO_Punkt_Dojenia_InternetówPunkt Dojenia Internetów to nowa akcja , umożliwiająca zyskanie pakietów internetu za darmo. Dzięki unikalnym kodom, znajdującym się na wewnętrznej stronie etykiet FRUGO i FRUGO Lemo, użytkownicy Heyah i T-Mobile na kartę otrzymają darmowe pakiety danych! Za FRUGO o pojemności 250 ml i 300 ml przysługiwać będzie 100 MB do wykorzystania przez jeden dzień, a za pojemność 750 ml – 300 MB na trzy dni.

Na początek akcja zawita do marketów sieci Biedronka.
Jej mechanizm jest prosty, wystarczy zakupić promocyjną edycję FRUGO, wysłać unikalny kod spod etykiety na numer 80542
i poczekać na aktywację internetowego bonusu. Na stronie dojenieinternetow.pl kody można wymieniać na promocyjne gadżety FRUGO.

Na użytkowników serwisu czeka także konkurs foto, polegający na przedstawieniu najbardziej kolorowego napoju w niecodziennej sytuacji. Co tydzień – aż do 4 stycznia 2015 r. – najciekawsze kadry nagradzane będą smartfonami Samsung.

Co więcej, klienci sieci Biedronka, którzy zakupią promocyjną edycję FRUGO w okresie 3 listopada – 5 grudnia i wyślą SMS o treści DOJE na numer 70120, już 6 grudnia otrzymają wiadomość z kreatywnym zadaniem do wykonania. 10 najlepszych autorów zostanie nagrodzonych tabletem.

Za obsługę i serwis internetowy aktywacji odpowiada agencja Ambasada Marek. Promocyjny Key Visual przygotowała agencja Arip Infinico. Za działania komunikacyjne odpowiedzialna jest firma BrandLab. Promocja potrwa do 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania zapasów.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF