Kiedy w kuchni zagości rutyna, która odbiera domownikom apetyt, pora poszukać nowych kulinarnych inspiracji. Niecodziennych doznań smakowych i pomysłów na smakowite dania dostarczą białe i czerwone fasole marki Happy Frucht, z oferty firmy VOG. Z ich pomocą przygotujemy przepyszne, ciekawe potrawy i na zawsze zażegnamy kulinarną stagnację.

Z przykrością trzeba stwierdzić, że na Polskich stołach panuje rutyna – ciągłe, automatyczne powtarzanie tych samych potraw, a królem w tej krainie nudy jest ziemniak. Ziemniaki z mięsem, frytki z mięsem, a dla urozmaicenia placki ziemniaczane. Brak w tym wszystkim fantazji i zabawy.

A może by tak spróbować czegoś nowego?

Bo gotowanie jest od tego, aby bawić się na całego

Gdy gotuje się z pomysłem, próbuje nowych smaków, eksperymentuje

ze składnikami – przygotowanie posiłku przestaje być nużącym zajęciem, a staje się ciekawą zabawą. Fasola w puszce, marki Happy Frucht z pewnością pomoże urozmaicić kulinarne występy i dopieścić kubki smakowe. W repertuarze firmy VOG znajdują się trzy warianty fasoli w puszce. Fasola czerwona Kidney w zalewie dostępna

w opakowaniu o gramaturze 400 gram i 2600 gram, oraz fasola biała

w zalewie i fasola biała w sosie pomidorowym – obie dostępne

w opakowaniu o pojemności 400 gramów. Fasola czerwona Kidney, jeden z głównych składników kuchni meksykańskiej, ale wykorzystywana praktycznie w każdej kuchni świata, rewelacyjne pasuje jako uzupełniający element potrawy, jak i jej główny składnik.

Do najpopularniejszych dań wykorzystujących tę roślinę strączkową należą burritos, chili con carne, bigos cygański, czy chorizo

z makaronem. Często używa jej się także do zup i sałatek. Jej biała kuzynka, mniej popularna, gdyż nieco trudniejsza w przygotowaniu, znana jest głównie z roli jaką odgrywa w słynnej potrawie: fasolka po bretońsku. Jej właściwości smakowe można jednak wykorzystać także do zup, sosów i sałatek. Dzięki temu, że firma VOG oferuje białą fasolę

w puszcze, możliwe staje się przygotowywanie potraw z jej udziałem bez uciążliwego i długotrwałego gotowania ziaren.

Witaminki, witaminki dla chłopczyka i dziewczynki

Aby do późnych lat cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem należy zadbać o odpowiednią dietę. Sięgnijmy zatem po produkty bogate w witaminy, minerały

i składniki odżywcze. Bogatym ich źródłem jest fasola w obydwu wersjach kolorystycznych, która zawiera sód, potas, wapń, magnez, żelazo, mangan, fosfor, a także witaminy z grupy B i C. Te wszystkie minerały i witaminy potrzebne są do utrzymania zdrowia i kondycji fizycznej, dodają siły i energii, poprawiają pamięć, a także pomagają

w leczeniu schorzeń układu moczowego, reumatycznych, nadciśnienia

i cukrzycy. Fasola spełnia zatem przede wszystkim funkcje profilaktyczną – chroniąc nasz organizm przed różnymi dolegliwościami. Białko, czyli budowniczy mięsni oraz źródło aminokwasów służących jako składnik do budowy tkanek, także gości obficie w fasoli, dzięki czemu może być ona alternatywą dla potraw mięsnych.

By urozmaicić nasze potrawy, dodać im oryginalności i fantazji, a jednocześnie gotować zdrowo, powinniśmy częściej do naszej kuchni zapraszać fasolkę. To wybór, który pozwoli połączyć w naszej diecie bogaty i ciekawy smak z energią witamin i minerałów, a więc gotować zdrowo i ze smaczkiem.

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF