Jak wynika z najnowszych danych, ponad 68% Polaków przy wyborze produktów spożywczych kieruje się smakiem[1]. To właśnie ten czynnik weryfikowali respondenci w teście Instytutu badawczego GfK. Konsumenci otrzymali do degustacji porównawczej produkty marek własnych sieci Lidl i artykuły znanych brandów. Zwyciężył smak, a Polacy wskazali, że produkty marek własnych Lidla są tak samo dobre lub lepsze od tych oferowanych przez znane marki[2].

 lidl

Serek Amelia marki Pilos

Produkt ten znalazł się w gronie tegorocznych laureatów Teraz Polska 2016. Serki Amelia (1,25 zł/175 g/1 szt.) dostępne są w czterech smakach: waniliowym, brzoskwiniowym, truskawkowym oraz stracciatella. Bazą do ich produkcji jest mleko pochodzące od wyselekcjonowanych polskich dostawców.

Czekolada Fin Carre

Linia czekolad Fin Carre to produkty posiadające międzynarodowy certyfikat UTZ, który oznacza, że artykuł został stworzony z uwzględnieniem zrównoważonych metod uprawy kakao i szczególnej troski o środowisko. Dostępne są różne warianty smakowe czekolady Fin Carre, m.in.: biała, mleczna, gorzka lub z dodatkami, np. z całymi kawałkami orzechów (3,99 zł/ 100 g/ 1 szt.).

Sok Solevita

Marka Solevita oferuje soki owocowe oraz nektary, wśród których jest sok pomarańczowy (3,49 zł/ 1 l/1 szt.) ze 100% zawartością owoców. Produkt powstał z zagęszczonego soku pomarańczowego i charakteryzuje się mocnym oraz intensywnym smakiem, który docenili konsumenci.

Kabanosy wieprzowe Pikok

Linia produktów Pikok to wędliny o wysokiej zawartości mięsa i doskonałym smaku. W portfolio marki znajdują się m.in.: salami wieprzowo-wołowe, kiełbasa królewska, kiełbasa głogowska czy podwawelska z szynki. Na szczególną uwagę zasługują  kabanosy wieprzowe Pikok (4,99 zł/ 120 g/1 opak.), które są chętnie wybierane przez konsumentów. Wyróżnikiem tego produktu jest jego jakość. 100 g kabanosów marki Pikok produkowane jest ze 155 g mięsa wieprzowego i 15 g mięsa wołowego.

Kawa Bellarom Espresso Dark Roast

Marka Bellarom posiada certyfikat UTZ potwierdzający, że ziarna kawy pochodzą z odpowiedzialnych i zrównoważonych upraw. Espresso Extra Dark Roast Bellarom (29,99 zł/1 kg/1 szt.) to ziarnista kawa arabica o mocnym aromacie. Idealna do włoskiego espresso o poranku lub cappuccino po południu.

[1] Raport Consumer Life 2015, GfK

[2] Źródło: badanie GfK na zlecenie sieci Lidl, „Test produktów marek własnych Lidla vs konkurencja”, 5 kategorii, 2016, http://www.gfk.com/pl/

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF