Ponad stu wystawców, pokazy kulinarne, degustacje bezpłatne i sprzedaż produktów, słońce na przemian z deszczem – oto sceneria jedenastego pikniku „Poznaj Dobrą Żywność” w ogrodach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

1_smallRodzinny piknik ma już taką tradycję i tak dobrą opinię wśród warszawiaków, że w minioną sobotę nikogo nie odstraszyły przelotne, acz intensywne, deszcze, ani niska temperatura. Większość produktów, z których przygotowywano na miejscu potrawy i przekąski, nosiło na opakowaniach prestiżowy, odnawialny znak, Poznaj Dobrą Żywność.

Po raz kolejny w imprezie udział brała Spółdzielnia Mleczarska Bieluch z Chełma. W okazałym, z daleka rzucającym się w oczy stoisku z logiem Ducha Bielucha umieszczonym na niebieskim tle, kilka rodzajów przekąsek dla gości przygotowywała Agnieszka Filiks, Kulinarny Ambasador Bielucha. Zainteresowanie smakoszy było tak duże, że Pani Ambasador i osoby jej pomagające przez kilka godzin miały pełne ręce pracy.

Największym apetytem cieszyły się kanapeczki z pastami z serków naturalnych Bieluch z dodatkami listków młodych pokrzyw, mięty, bazylii, płatków róży, nasturcji, truskawek, prażonych pestek dyni, rzodkiewek, zielonych ogórków, miodu i cynamonu. Ponadto, można było zdegustować kefiry, jogurty naturalne oraz serki smakowe.

Tak zachęceni piknikowi goście kupowali po przystępnych cenach większe ilości wybranych produktów, a największym powodzeniem cieszyło się Masło Extra Bieluch o zawartości 82% tłuszczu, które kilkanaście dni temu zajęło I miejsce podczas Euroforum Polskiego Mleczarstwa we Wrocławiu. Drugim hitem sprzedażowym okazał się jogurt naturalny Bieluch typu greckiego.

4_smallAgencja IMR advertising by PR uruchomiła w stoisku Bielucha Biuro Prasowe, którym zawiadywała Agnieszka Szulc. Kilkunastu zaproszonych dziennikarzy miało okazję porozmawiać z przedstawicielami spółdzielni o sprawach produkcyjnych, jakości, dystrybucji i planach na przyszłość.

Zainteresowanie podobnymi tematami wyraził wicepremier i minister gospodarki, Janusz Piechociński, który przyszedł do stoiska zwabiony jego wystrojem, gracją i wyglądem obsługi ubranej w fartuchy z logiem Ducha Bielucha. Rzeczowych informacji wicepremierowi Piechocińskiemu udzielał Kazimierz Gromadzki, dyrektor handlowy SM Bieluch.

W gościnnym stoisku Bielucha tłoczno było przez cały czas trwania imprezy. Posilić się Bieluchami i porozmawiać przychodzili profesorowie i prezesi firm oraz organizacji. Na zaproszenie Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR, przybyli i dłużej zabawili: Bronisław Wesołowski – przewodniczący Rady Gospodarki Żywnościowej, który szczególnie chwalił serek Bieluch o smaku waniliowym, Andrzej Faliński – dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Andrzej Szumowski – wiceprezes spółki Wyborowa SA, który jednocześnie szefuje Polish Vodka Association.

Goście opuszczali piknik przejedzeni rozmaitością smaków, obładowani zakupami oraz wiedzą, gdzie i z jakim znakiem szukać dobrej polskiej żywności.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF