Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.

 

 

 

Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED)™.
Tym samym znalazła się w gronie najważniejszych, światowych marek, takich jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej czerwieni. Przyłączając się do projektu każda
z nich stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED)™,
a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu
do walki z AIDS, gruźlicą i malarią
(Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and MalariaTM). W przypadku Belvedere Vodka będzie to aż 50%.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE)RED, zawierająca klasyczny wariant tej czterokrotnie destylowanej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED)™ nawiasach. Ich kolor sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.

Kultowe czerwone nawiasy (RED)™ opanują także polską część portalu Facebook. W grudniu każdy jego użytkownik będzie mógł okazać swoją solidarność z ideą (RED)™ poprzez umieszczenie w nawiasach swojego zdjęcia profilowego.

www.facebook.com/BelvedereVodkaPoland

 

Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji
i, wraz z Belvedere, szerzy świadomość problemu AIDS w Afryce. Chętnie podkreśla potrzebę wspólnego działania konsumentów oraz popierania programów oferujących edukację i pomoc medyczną w tym zakresie. Usher wystąpił także podczas wydarzenia uświetniającego rozpoczęcie współpracy,
które odbyło się w lutym tego roku, po rozdaniu nagród Grammy w Los Angeles.

Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF