Tłumy klientów kupujących w sklepach kwiaty, czekoladowe serduszka i inne gadżety, to najlepszy dowód, iż Polacy pokochali Walentynki. Tegorocznym hitem według sieci Tesco mają być truskawki w opakowaniu w kształcie serca.

serca i truskawki wyd 51 hm tesco krkGdyby ilości kupionych kwiatów, słodyczy czy pluszaków były barometrem naszych uczuć, okazałoby się, że jesteśmy narodem wyjątkowo romantycznym. Samych tylko kwiatów 13 czy 14 lutego kupujemy nawet osiem razy więcej niż w inny, statystyczny dzień w ciągu roku – wynika z analiz sprzedaży w sieci sklepów Tesco. Od kilku lat na walentynkowej liście przebojów królują niezmiennie róże. Coraz więcej klientów sieci decyduje się na ten rodzaj kwiatów upiększonych ręcznie malowanym wyznaniem miłosnym.

Nie inaczej jest ze słodyczami ponieważ tylko 14 lutego kupujemy ponad dwa razy więcej słodyczy niż jeszcze kilka dni wcześniej. Wśród walentynkowych hitów sprzedaży, znajdziemy min. bombonierkę Rafaello (8,99 zł), czy pierniki walentynkowe (2,99 zł), które z powodzeniem zastąpią klasycznego tulipana. Dla zakochanych w zdrowym odżywianiu Tesco przygotowało świeże truskawki w opakowaniach w kształcie serca (6,99zł).

5904073116970 serce pluszowe 25cm z napisem kocham cie wydanie 50 tesco krkNie możemy również narzekać na wybór walentynkowych gadżetów. W sklepach Tesco znajdziemy m.in. pluszowe poduszki w kształcie serca (5,99 zł), żelowe napisy na szybę, różki cherubina i wiele innych. Nie zabraknie również maskotek. Ich ceny zaczynają się od 9,99 zł a kończą na 99,99 zł z największe modele.  

Jednak w tym dniu bezapelacyjnie wygrywają kwiaty. W szerokiej ofercie Tesco oprócz klasycznych róż i tulipanów znajdziemy – mini storczyki w walentynkowej osłonce (14,99zł), roślinkę Hoja „Dwa serca” (9,99zł), wiązankę róż walentynkowych (9 szt. 14,99zł) czy wyjątkową różę z wyznaniem miłości na płatku (9,99zł).

„Róża z ręcznie malowanym wyznaniem miłosnym cieszy się wciąż rosnącą popularnością wśród klientów Tesco”

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF