Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai.

4

Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.pl oraz na facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, w poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania. O nowej zabawie – Pojedynek Smaków – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe.

Nowe smaki – nowa zabawa

W poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania, konsumenci wybrali dwa najpopularniejsze smaki: Hawaii oraz Chicken Thai. Zwycięskie smaki dostępne będą w sprzedaży od września do grudnia.
Dla konsumentów to doskonała okazja do poznania oryginalnych, pełnych smaku pizz Guseppe z nutą egzotyki:

Hawaii – klasyczna i lubiana pizza ze słodką nutą ananasa, wzbogacona ziołami i przyprawami, które nadają pizzy wyrazisty smak.

Chicken Thai – to pizza z kurczakiem w przyprawie masala curry, wzbogacona imbirem, mleczkiem kokosowym, papryką, czosnkiem
i kardamonem.

Hawaii vs. Chicken Thai 

Decydujące starcie rozstrzygnie, który z dwóch smaków Hawaii czy Chicken Thai, na stałe zostanie wprowadzony na rynek. Bitwa smaków będzie rozgrywała się na specjalnie utworzonej stronie www.pojedyneksmakow.pl Konsumenci oddając głos na swojego faworyta i uzasadniając wybór zdecydują, jaki smak zwycięsko wyjdzie z tego pojedynku. Tym sposobem smak, który otrzyma największą liczbę głosów konsumentów, na stałe pozostanie w ofercie sprzedaży. Dla uczestników zabawy przewidziane są niezwykłe nagrody.

Informacje dodatkowe o przebiegu akcji promocyjnej

Kampania promocyjna zaplanowana jest na wrzesień-październik 2015 roku. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VOD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są 3 nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 000 złotych do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz specjalnej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF