Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”.  W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.

Dobrowianka_niegazowana_1_5lNowa kampania Dobrowianki, wody mineralnej o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu,  pokazuje kobietom jak świetnie i lekko mogą poczuć się każdego dnia.
Uczucie lekkości i witalności daje radość i chęć do codziennego działania, buduje pozytywne emocje, inspiruje i przyciąga do nas innych ludzi.

„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki.  „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaje Lichocka.

W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka pomoże także poprzez specjalny quiz z nagrodami, który już wkrótce będzie dostępny na stronie www.dobrowianka.pl.

Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencja Y&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast  wsparcie  PR zapewnia agencja ATW Communications.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF