Warszawa, 11 marca 2012 r. Dzisiaj o godzinie 9.54 w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pobity został Światowy Rekord Guinnessa™ w długości przytulania. 5 odważnych par tuliło się dokładnie przez 25 godzin, pobijając dotychczasowy rekord o 16 minut minut! Wśród rekordzistów byli studenci, miłośnicy tańca, podróżowania, a nawet uczestnik programu X Factor.

„Z przyjemnością potwierdzam pobicie Światowego Rekordu Guinnessa™ w długości przytulania. Jestem pod wielkim wrażeniem, że wszystkie 5 par wytrwało do samego końca z uśmiechami na twarzach. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie również sama organizacja przedsięwzięcia – świadkowie z ogromnym zaangażowaniem wspierali uczestników, wiele obecnych na Dworcu osób również dopingowało i życzyło parom wytrwałości. Atmosfera była naprawdę niesamowita! Wszystkim uczestnikom serdecznie gratuluję. I muszę powiedzieć, że Polacy są naprawdę świetni w przytulaniu!” – powiedziała Anna Orford, sędzia Guinness World Record.  

 

Pobijanie rekordu Guinnessa to część kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. Jej głównym założeniem było zachęcanie Polaków do bycia delikatnym, czułym i miłym wobec innych osób. W każdym miejscu: w pracy, w domu, na przystanku, w autobusie czy pociągu.

„Cieszymy się, w pokazaliśmy światu jak dużo pozytywnych emocji mamy w sobie i możemy być z siebie dumni, że ośmieliliśmy się być delikatni. Mamy nadzieję, że udało nam poprzez tą akcję zachęcić ludzi to tego, aby chwilami nieco odpuścili, spojrzeli na świat z dystansem i dostrzegli w codziennych sytuacjach okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury. Przytulanie zaś to najprostszy i najpopularniejszy sposób okazywania radości i bliskości, a spontaniczne przytulenie kogoś dodaje mnóstwo energii. Mówi się nawet, że aby być zdrowym i szczęśliwym, trzeba przytulać się z bliską osobą kilkanaście razy dziennie!” – powiedział Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka.

 Pobijaniu rekordu towarzyszyły rozmaite atrakcje. Prosto z miejsca akcji wydarzenie relacjonował Bilguun Ariunbaatar, który z wrodzonym urokiem przyznał: „Przytulanie jest fajne. Lubię się przytulać, najbardziej to chyba do babci, ale czasem jak ktoś mnie rozpozna w tłumie i chce się do mnie przytulić to ja bardzo chętnie J. Jak potrafimy się przytulać to świat jest wtedy weselszy, robi się milej”.

Poza spotkaniem z Bilguunem Ariunbaatarem obecne tego dnia na dworcu osoby mogły spróbować pysznej, gorącej czekolady Milka, oraz przytulić się… do spacerującej krowy Milki. Relację z wydarzenia można było zobaczyć na oficjalnej stronie kampanii Milki www.fioletowastrona.pl.

Śmiało, bądźmy delikatni

Bicie Rekordu Guinnessa™ było najważniejszym wydarzeniem trzeciego etapu cieszącej się dużym zainteresowaniem akcji Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. Cała kampania została podzielona na 3 etapy: „Kocham Cię”, „Dziękuję”
i „Przytul”, w czasie których konsumenci zaskakiwani byli licznymi niespodziankami. Wszystko zaczęło się od oryginalnych oświadczyn w jednej z warszawskich restauracji. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent”, młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Niezwykłe miłosne wyznanie zostało zarejestrowane przez kamerę Milki. Film z oświadczynami dostępny na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie obejrzało już blisko 335 tys. osób, a film a kolejnego etapu akcji z historią wzruszających podziękowań http://www.youtube.com/watch?v=Y1paozWJMls&feature=relmfu liczy już w internecie ponad 600 tys. wyświetleń. Ponadto podczas etapów „Kocham Cię” i „Dziękuję” tysiące Polaków przesyłało bliskim osobom wideokartki z wyznaniami miłosnymi lub podziękowaniami, które dostarczał sam Bilguun Ariunbaatar. Przez 4 tygodnie trwania kampanii na www.fioletowastrona.pl weszło już 550 000 unikalnych użytkowników, a strona liczy ponad 1,2 mln odsłon. Wreszcie dla miłośników słodkości powstała nawet specjalna edycja limitowana czekolad Milka, z zachęcającymi do okazywania uczuć hasłami: „Dare to love”, „Dare to kiss” i „Dare to smile”.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF