Dorośli doskonale wiedzą, że namówienie dzieci do jedzenia owoców i warzyw nie jest prostą sprawą. Zalecane pięć porcji tych pełnych witamin produktów, zazwyczaj pozostaje w sferze marzeń rodziców zatroskanych o zdrowie swoich pociech. Są jednak sposoby na to, by w codziennej diecie młodzieży znalazły się również pyszne owoce i warzywa.

  • dobre_drugie_sniadanie_internetPowiedzmy „nie” tuczącym przekąskom

Fast-foody, słodycze i kolorowe napoje – te produkty dostępne są na wyciągnięcie ręki w każdym sklepie spożywczym, a także w większości sklepików szkolnych. Młodzież potrzebuje jednak wartościowych składników, by poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami. Ograniczenie cukrów i tłuszczów w diecie z pewnością dobrze wpłynie na ich zdrowie oraz samopoczucie – warto zadbaćo te aspekty od najmłodszych lat!

  • Dobre przekąski receptą na sukces w szkole

Zamiast dawać dzieciom kieszonkowe na jedzenie, które mogą przeznaczyć na przykład na burgery, zdecydowanie lepiej zapakować im do plecaka na drugie śniadanie coś naturalnego i smacznego, dzięki czemu zawsze będą mieć pod ręką porcję wartościowych składników. Kanapka z pełnoziarnistego pieczywa z dodatkiem warzyw, butelka wody mineralnej i owoc to kolorowa i smaczna alternatywa dla frytek czy gazowanych napojów. Warto też dać dzieciom coś do przegryzienia podczas przerw między lekcjami. Do plecaka można włożyć paczkę z pyszną przekąską, która doda im energii do działania i nie będzie to pełen węglowodanów batonik.Idealnym wyborem są naturalne przekąski, na przykład czipsy Crispy Natural, które z tradycyjnymi czipsami łączy tylko przyjemność płynąca z chrupania! Każda paczka to owoc lub warzywo –bez dodatku cukru czy tłuszczu. Prosty sposób na przekąskę podczas przerwy między lekcjami i recepta na młodzież pełną dobrej energii.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF