W wiosennych ramówkach czołowych stacji telewizyjnych marka Appetita wyraźnie zaznacza swoją aromatyczną obecność. Producent przypraw ulokował produkty w pierwszym sezonie programu Piekielny Hotel, którego premierowe odcinki stacja TVN emituje w każdą niedzielę o godzinie 18:00.

1Biznes i emocje

Piekielny Hotel to program nie tylko o branży hotelowej, lecz także o wyjątkowych ludzkich historiach i zmianach, którym towarzyszą wielkie emocje. Gospodyni programu – Małgorzata Rozenek wraz z grupą specjalistów – między innymi z ambasadorem marki Appetita szefem kuchni Adamem Chrząstowskim, odwiedza hotele i pensjonaty w całej Polsce, by pomóc przedsiębiorcom w odbudowie podupadającej działalności. Obecność ambasadora marki podkreśla jej eksperckość i nowoczesne podejście do przypraw oraz kreatywnego gotowania, które Appetita chce komunikować.

Kuchnia sercem hotelu

Zdarza się, że główną przyczyną braku gości w hotelu jest kuchnia, która nie serwuje smacznych potraw na najwyższym poziomie. Gospodyni wraz z ambasadorem marki Appetita również w tym obszarze będzie wprowadzać wielkie zmiany. Dzięki bogactwu przypraw Appetita, przekazywanych modernizowanym placówkom, potrawy nabierają głębokiego smaku i aromatu, który urzeka nawet najbardziej wymagających hotelowych gości.

Za kampanię reklamową odpowiadają dom mediowy Universal McCann oraz agencja reklamowa GonnaBe.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF