Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce, prezentuje nową linię produktów – Carlo Rossi Refresh. Carlo Rossi Refresh Strawberry i Carlo Rossi Refresh Peach to idealna kombinacja owocowego smaku i orzeźwienia, bez względu na sezon.

crCarlo Rossi Refresh to nawiązanie do sukcesu rynkowego słodkich wariantów wina tej marki, które sprzedały się w ilości ponad 8 milionów butelek od 2012 roku[1]. To także odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy cały czas poszukują win w lekkim, orzeźwiającym stylu, z lekko musującym profilem. Barierami przy wyborze tych alkoholi często są ich mało atrakcyjne, cierpkie lub wytrawne smaki, zbyt formalny, koneserski charakter i nieprzyciągające wzroku opakowania. Carlo Rossi Refresh to ich przeciwieństwo.

Carlo Rossi Refresh to dwa lekkie alkohole charakteryzujące się naturalnymi smakami truskawki i brzoskwini. Są idealne na spontaniczne okazje w gronie przyjaciół, co ułatwia przystępne zamknięcie butelki w formie zakrętki. Mamy nadzieję, że konsumenci docenią owocowy smak Carlo Rossi Refresh Strawberry i Carlo Rossi Refresh Peach i ich orzeźwiającą naturę. – mówi Katarzyna Kowalczyk, Brand Manager marki Carlo Rossi.

Wprowadzenie wariantów Carlo Rossi Refresh wspierane będzie silną kampanią 360*. Składają się na nią materiały POS w sklepach, komunikacja w prasie handlowej, kampania telewizyjna oraz działania PR i w kanale mediów społecznościowych. Od października dostępne będą w sprzedaży w kanale handlu tradycyjnego i nowoczesnego w opakowaniach o pojemności 750ml. Rekomendowana cena w kanale handlu tradycyjnego to 21,99zł.

[1] Dane wewnętrzne, 31.03.2016, sprzedaż w butelkach o pojemności 750ml

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF