Krystaliczna górska woda źródlana razem z delikatnym smakiem soczystych owoców tworzą duet doskonały. Aby podkreślić to idealne połączenie Żywiec Zdrój przygotował limitowaną edycję  napojów Smako-Łyk w walentynkowej odsłonie. Nowość w portfolio – Zmysłowa Wiśnia oraz dobrze już znana Słoneczna Brzoskwinia, w opakowaniach o pojemności 1,5l, dostępne są teraz z trzema wariantami etykiet, w zabawny sposób nawiązującymi do święta zakochanych. Limitowanej edycji produktów towarzyszy romantyczna promocja – konkurs „Walentynkowe wyznania”. Pełna pozytywnych emocji zabawa potrwa do 14 lutego.

Smako-Lyk_sloneczna brzoskwinia_KVWyznawanie uczuć bywa skomplikowane, czasem brakuje nam odpowiednich słów lub odwagi. Dlatego Żywiec Zdrój przygotował konkurs, poprzez który chce zachęcić do dzielenia się pozytywnymi emocjami. Dzięki aplikacji „Walentynkowe Wyznania”, każdy uczestnik zabawy będzie miał możliwość stworzenia unikalnej Walentynki i podzielenia się nią z wybranymi znajomymi za pośrednictwem Facebooka lub e-maila. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy ułożyć miłosne wyznanie i wysłać je do bliskiej osoby. Na autorów najciekawszych wyznań codziennie czekają atrakcyjne nagrody – 3 głośniki mobilne Philips Soundshooter SBT30 wraz ze smakowitą niespodzianką oraz 10 owocowych zestawów upominkowych. Aplikacja „Walentynkowe wyznania” oraz zasady i regulamin konkursu dostępne są na nowej stronie www.owocowastrona.pl, która będzie także platformą komunikacji z konsumentami przez cały rok.

Dodatkowo już od 13 lutego, przez 2 weekendy, na odwiedzających wybrane  kina sieci Cinema-City będzie czekała romantyczna niespodzianka – fotobudka wraz z zestawem zabawnych gadżetów. Wszyscy, którzy uwiecznią romantyczne chwile na zdjęciu,  będą mogli  udostępnić je za pośrednictwem Facebooka.

Żywiec Zdrój Smako-Łyk to produkt, który niesie ze sobą radość życia oraz pozytywne emocje. W tym roku
w sposób szczególny chcemy towarzyszyć naszym konsumentom w ważnych dla nich momentach. Chcemy w lekki, zabawny, ale też angażujący sposób zachęcać do otwierania się na drugiego człowieka, dzielenia się radością
i dobrą energią. Walentynkowa promocja jest pierwszą odsłoną kampanii komunikacyjnej promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój”
– powiedziała Aleksandra Czarnowska, Senior Brand Manager, Żywiec Zdrój S.A.

Za koncept kreatywny i realizację konkursu „Walentynkowe wyznania” oraz projekt kampanii mediowej odpowiada agencja VML Polska, koncept aktywności promocyjnych przygotowała Agencja H2O,  a za projekt opakowań odpowiada Brainbox. Zakupem mediów zajął się Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja ATW Communications.

Produkty z limitowanej serii będą dostępne na sklepowych półkach do końca marca.

Sugerowana cena detaliczna: 2,99 zł/1,5 l.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF