Wódka OSTOYA to najnowsza propozycja koncernu Wyborowa Pernod Ricard – 100% Polska Wódka produkowana z certyfikowanej bieszczadzkiej pszenicy. Z jej wyjątkowo łagodnym smakiem mieli okazję zapoznać się goście wydarzenia specjalnego, które miało miejsce w Konsulacie Rzeczypospolitej Polskiej w Nowym Jorku. OSTOYA zebrała doskonałe opinie i świetnie skomponowała się z daniami polskiej kuchni fusion, serwowanymi w ramach Polish Fusion Week.

OSTOYA W NOWYM JORKU-5Nowojorska premiera wódki OSTOYA

Przy Madison Avenue, gdzie usytuowany jest polski Konsulat miało miejsce wydarzenie poświęcone obchodom święta Konstytucji 3-go Maja. Do okazałego budynku w samym centrum Manhattanu przybyło ponad 200 gości – przedstawicieli świata sztuki, teatru, filmu, korpusów dyplomatycznych oraz organizacji rządowych. Podczas uroczystości zainaugurowany został również Polish Fusion Week. Specjalne zaproszenie na tę uroczystość przyjął Witek Iwański, szef kuchni restauracji Aruana, Hotel Narvil w Serocku. Goście po raz pierwszy mieli okazję spróbować polskiej kuchni w nowoczesnym, lekkim wydaniu, a dopełnieniem wieczoru była możliwość degustacji Polskiej Wódki OSTOYA.

„Podejmujemy obecnie wiele działań mających na celu zmianę wizerunku Polski w USA. Dlatego na ostatnim wydarzeniu w Nowym Jorku zaprezentowaliśmy nowoczesne, ekskluzywne menu inspirowane tradycyjnymi polskimi smakami autorstwa Witka Iwańskiego. Uzupełnieniem propozycji kulinarnej była Polska Wódka OSTOYA wytwarzana z pszenicy uprawianej w Bieszczadach” – powiedziała Urszula Gacek, Konsul Generalna RP w Nowym Jorku.

Na butelce wódki Ostoya znajdziemy znak, opracowany i nadawany przez Stowarzyszenie Polska Wódka produktom, które spełniają kryteria definicji „Polskiej Wódki” z 2013 r. Chronionym oznaczeniem geograficznym „Polska Wódka” może poszczycić się jedynie wódka wyprodukowana w Polsce z tradycyjnych polskich zbóż lub ziemniaków.

„Polska Wódka to produkt ceniony na świecie za swoją doskonałą jakość. Promując polską wódkę pokazujemy w istocie Polskę jako kraj o wyjątkowych tradycjach gorzelniczych i kulinarnych, ceniący najwyższą jakość”powiedział Andrzej Szumowski, Prezes Polish Vodka Association.

“Jesteśmy bardzo dumni, że podczas tak ważnego wydarzenia, które zgromadziło wyjątkowych gości mogliśmy zaprezentować wódkę OSTOYA. Polska zaczyna coraz częściej promować się za granicą poprzez nowoczesną kuchnię, produkty ekologiczne oraz  te spełniające kryteria  chronionego oznaczenia geograficzego – jak wódka OSTOYA. To trend, który pozytywnie zmienia nasze postrzeganie na świecie i pozawala pochwalić się tym, co najlepsze. OSTOYA, która trafiła do Nowego Jorku na specjalnie życzenie polskiej placówki zebrała niezwykle pozytywne opinie” – powiedział Mikołaj Szymborski, Marketing Manager Wyborowa Pernod Ricard.

Premiera wódki OSTOYA w Nowym Jorku nie była pierwszą zagraniczną przygodą marki. OSTOYA została zaprezentowana podczas San Francisco World Spirits Competition – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych na świecie, gdzie zdobyła srebrny medal.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF