Od 16 kwietnia w głównych ogólnopolskich stacjach TV będzie emitowany nowy, 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 roku, która spotkała się z uznaniem konsumentów. W 2014 roku marka Okocim osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, odnotowując 34%[i] wzrost sprzedaży wolumenowo.

okocim_szklankiNowa odsłona kampanii prezentuje wojowników, zarówno tych z przeszłości jak i współczesnych – rycerzy, bokserów i piłkarzy, których łączą wartości bliskie marce – wola walki do końca, odwaga, niepoddawanie się. Spot  nawiązuje także do sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej, z którą marka Okocim jest związana od końca 2014r.

Nowy spot marki Okocim to ukłon w stronę tych, którzy walczą do końca. Upór, gotowość do podejmowania wyzwań to wartości bliskie marce Okocim, która przez 170 lat istnienia przeszła różne koleje losu. Dlatego też zdecydowaliśmy się wspierać Piłkarską Reprezentację Polski. Wierzymy, że polscy piłkarze to współcześni wojownicy, którzy wytrwale dążą do celu m.in. rywalizując o awans do UEFA EURO 2016™ – mówi Bartosz Grodny odpowiedzialny za markę Okocim w Carlsberg Polska.

Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się  dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD. Reżyserem spotu jest Markus Walter.

[i] Carlsberg za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), sprzedaż wolumenowa, skumulowany cały rok 2014 vs rok 2013, kategoria Piwo

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF