Maximus® Vodka, dobrze znana w portfolio Brown-Forman, od maja bieżącego roku dostępna jest w odświeżonej formie. Nowe, odważne – prawdziwie męskie – pozycjonowanie marki Maximus wyróżni ją na tle konkurencji. Niezmiennie doskonały smak czystej wytrawnej wódki, zamknięty został w nowej butelce z widoczną tarczą i charakterystycznym grawerem. Inspiracją Maximusa jest starożytność, kiedy odwaga i siła były cechami prawdziwych mężczyzn.  

Maximus® Vodka to marka z kategorii Premium Domestic pozycjonująca się na średniej półce cenowej. Relaunch marki polegający na zupełnie innym wyróżniającym się pozycjonowaniu oraz nowa butelka ma odświeżyć jej wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na produkt. Maximus® Vodka adresowana jest szczególnie do aktywnych mężczyzn, ceniących sobie zabawę i potrafiących cieszyć się życiem.

Czysty smak wódki powstający z wysokiej jakości zbóż to nie jedyna cecha wyróżniająca produkt na rynku. Nowy Maximus to coś więcej niż dobra jakościowo wódka. To produkt, który dzięki przekazywanym przez markę wartościom, przypomina o cechach, które czynią mężczyznę mężczyzną, jak rycerskość, honor i lojalność – mówi Michał Kaszuba, Brand Manager Maximus® Vodka. Maximus jest mocny i czysty, a jego smak w 100% o charakterze wódki  doskonale dopełnia klimat męskich spotkań – dodaje.

Kampania Maximusa „Powstań i zdobywaj” została opracowana przez agencję Wieden+Kennedy. Grafika została przygotowana  przez światowej sławy ilustratora Morta Künstlera.

Maximus® Vodka na chwilę obecną dostępna jest w trzech pojemnościach 0,5l, 0,7l, 1,0l. Relaunchowi marki towarzyszą działania marketingowe we wszystkich kanałach dystrybucji.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF