Po zmianie logotypu, sieć supermarketów Stokrotka zrealizowała kolejny etap nowej strategii. 2 października otwarto nowy, flagowy sklep w Dąbrowicy k. Lublina. Natomiast 5 października zorganizowano wielki festyn rodzinny towarzyszący otwarciu, podczas którego uczestnicy mogli liczyć na wiele atrakcji.

Otwarcie_flagowego_sklepu_StokrotkiNowy sklep Stokrotki w podlubelskiej Dąbrowicy jest placówką modelową zbudowaną od podstaw według nowych standardów. W supermarkecie wdrożone zostały nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne oraz nowe schematy ustawienia asortymentu. Dodatkowo zastosowano nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Szeroki asortyment został dostosowany do potrzeb Klientów.

Sklep w Dąbrowicy oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, mięs i wędlin oraz świeże ryby. W stałej ofercie jest również pieczywo od lokalnych dostawców oraz produkty bezpośrednio wypiekane w sklepie ze świeżego, niemrożonego ciasta gwarantujące wspaniały smak i aromat oraz zdecydowanie dłuższą świeżość. Dostępna jest również oferta kwiatów ciętych i doniczkowych.

– Stokrotka stawia na jakość oferowanego asortymentu. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmodyfikowanie oferty, tak żeby produkty były jak najbardziej dopasowane do potrzeb Klientów naszych sklepów – powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Sklepy w nowej wizualizacji to nie tylko odmieniony wygląd. To również zmiany
w organizacji supermarketu. Nowatorska i efektywna organizacja sal sprzedaży, a także ekspozycja produktów czy zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka.

Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję jako czołowego gracza na rynku. – dodał Dariusz Kalinowski.

Wnetrze_nowego_sklepu_flagowego_StokrotkiNowa wizualizacja wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć postrzegana będzie, jako bardziej nowoczesna i przyjazna Klientom. Budowę rozpoznawalności marki pod nowym hasłem „Zakupy jak z płatka” wspierają nowi reprezentanci sieci – rodzina Krotków pełniąca rolę przewodników
w sklepach.

Otwarcie nowego sklepu spotkało się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Dąbrowicy oraz Lublina. Na ten dzień przygotowano wielki festyn rodzinny. Na uczestników czekało nie tylko rodzinne grillowanie, ale także szereg specjalnych promocji cenowych i konkursów z cennymi nagrodami.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF