W sprzedaży pojawił się nowy, podwójnie pyszny, wariant rogala 7 Days Double – z nadzieniem o smaku kakaowym i kokosowym. Wprowadzenie produktu na rynek wspierają intensywne działania marketingowe.

Kombinacja dwóch smaków nadzienia w jednym rogalu to jeszcze nie wszystko. Dopełnieniem kokosowo–kakaowego wnętrza jest bowiem ciasto… z dodatkiem wiórków kokosowych. Nowy 7 Days Double to przekąska o prawdziwie egzotycznym smaku, która od teraz może nam towarzyszyć na co dzień – zaspokajając w przyjemny sposób głód w szkole, pracy, albo podróży.

 

 

Nowy 7 Days Double to posmak lata, zapowiedź wymarzonych wakacji pod palmami oraz egzotycznych przygód, ale przede wszystkim – odpowiedź na oczekiwania i potrzeby naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że smak kokosowo-kakaowy podbije serca i podniebienia fanów słodkich, pożywnych przekąsek – powiedziała Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.

Telewizyjna kampania reklamowa produktu potrwa od 20 kwietnia do połowy czerwca 2012 roku i obejmie takie stacje jak: Polsat (wraz z kanałami tematycznymi), TV4, Super Stacja, At Max Young, 4 Fun Rebel i Discovery. Spoty wyprodukowała agencja Stefi Productions, autorem scenariusza jest firma Spot JWT Ateny. Za kreacje w Internecie oraz działania na stronie  7 Days i profilu Facebook odpowiada LOWE GGK (Lowe Poland).

7 Days Double to znakomite połączenie smacznej przekąski z pożywnym posiłkiem – teraz w nowej, podwójnie egzotycznej odsłonie.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF