Dr. Oetker – lider kategorii deserów jednoporcjowych[1], jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami.

Nowy impuls od Dr. Oetkera, lidera rynkowego rozgrzeje półkę deserów jednoporcjowych.

We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się wyjątkowe rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych, intrygujących połączeń smakowych, których do tej pory brakowało w ofercie. Słodka Chwila jako pierwsza rozgrzewać będzie nie tylko ciepłem kisielu, ale też rozgrzeje zmysły wyjątkowymi smakami: Malina z miodem, Pieczone jabłko z cynamonem, Cytrusy z imbirem oraz Śliwka z goździkiem. Nowa seria kisieli idealnie sprawdzi się jako rozgrzewającą słodka przekąska, gdy chcemy poczuć przyjemne ciepło w chłodne jesienne dni lub zimowe wieczory. Słodka Chwila Rozgrzewająca będzie też doskonała np. zamiast zwykłej herbaty, gdy wrócimy jesienią ze spaceru, zimą po łyżwach czy nartach albo wesołej zabawie śnieżkami.

Tej jesieni na półce sklepowej nie może zabraknąć Słodkiej Chwili Rozgrzewającej w opakowaniach z kubeczkiem w sweterku.

 1

W stałej ofercie firmy Dr. Oetker znajduje się wiele odmian jednoporcjowych przekąsek,
w tym:

– Słodka Chwila Kisiel / Kisiel z kawałkami owoców

– Słodka Chwila Budyń

– Słodka Chwila Czokolaadia do picia

– Słodka Chwila Kasza manna i Mleczny ryż

– Babeczka z kubeczka

Kampania reklamowa linii Słodka Chwila

Od września rusza również intensywna kampania reklamowa. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila, która od 15 lat jest liderem kategorii deserów jednoporcjowych oraz posiada najszerszy ich asortyment na rynku. (kisiele, budynie, kaszkę, ryż, Czokolaadię do picia i Babeczkę z kubeczka). Kampania reklamowa będzie też wspierać nowe kisiele z linii Słodka Chwila Rozgrzewająca. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji, w dużych stacjach jak TVN i Polsat oraz w wybranych stacjach tematycznych. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie i mediach społecznościowych. Ponadto przygotowane zostaną dodatkowe ekspozycje w sklepach
z kluczowym asortymentem Słodkiej Chwili.

[1] Nielsen – 47% udziałów wartościowych – (Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez dyskontów, Dyskonty,  Duże, średnie i małe Sklepy spożywcze), wartościowe udziały %, w skumulowanym okresie (czerwiec 20 14- maj 2015) , w segmencie kisiele instant (segment w kategorii deserów w proszku)

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF