CHOCAPIC o smaku czekoladowo – orzechowym to absolutna nowość na polskim rynku, będąca propozycją na pyszne i pożywne śniadanie!

Chocapic CHOCO ORZECHOWY_3DNESTLÉ przygotowało unikalną propozycję na śniadanie.  Nowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC są urzeczywistnieniem marzeń dzieci o doskonałym smaku, jak również ich mam, o pełnowartościowym śniadaniu! Dlaczego?

Nowy produkt łączy w sobie dwa uwielbiane przez dzieci smaki czekolady i orzechów, zawierając przy tym aż 9 ważnych witamin i składników mineralnych, takich jak wapń i witamina D, które są niezbędne do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci. Dodatkowo chrupiące muszelki zawierają pełne ziarno.

Nowość dostępna będzie w tej samej cenie co podstawowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC, w dwóch gramaturach: 220g i 450g.

Nowego produktu będzie można posmakować między innymi podczas licznych zaplanowanych degustacji w sklepach. Producent planuje również rozdawanie 30-gramowych saszetek z nowym produktem w 10 miastach w Polsce.

Sprzedaż nowego produktu, która ruszyła we wrześniu 2013, wspierana jest akcją promocyjną obejmującą telewizję, kina, reklamę zewnętrzną, internet oraz ekspozycje w sklepach. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada agencja McCann Warsaw należąca do McCann Worldgroup, a za jej zaplanowanie i zakup w mediach – MEC.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF