Harnaś Wysokochmielowy powstał z myślą o konsumentach, którzy choć lubią klasyczne jasne pełne, oczekują jego urozmaicenia, poszukują „wariacji na temat lagera”.  – Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego odpowiadając na sugestie konsumentów nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii „Więcej chmielu w piwie” – podkreśla Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.

Harnaś Wysokochmielowy_spot reklamowy 1Recepturę Harnasia Wysokochmielowego stworzyli piwowarzy z Browaru Okocim z okazji 170-lecia powstania browaru w Brzesku. Podczas leżakowania do nowego wariantu dodaje się większą ilość chmielu aromatycznego, dzięki któremu trunek nabiera bardziej wyrazistego smaku z wyczuwalną chmielową goryczką, intensywnym chmielowym aromatem i złoto-bursztynową barwą

– Badania konsumenckie potwierdziły, że udało nam się stworzyć atrakcyjny produkt. Aż 86%[1] konsumentów bardzo pozytywnie oceniło koncept i opakowanie Harnasia Wysokochmielowego, a po jego spróbowaniu 87% badanych deklaruje chęć zakupu nowego wariantu – dodaje Łukasz Kwiatkowski.

Harnaś Wysokochmielowy dostępny jest w opakowaniach:

– butelka zwrotna, pojemność 500ml, sugerowana cena detaliczna: 2,59 zł

– puszka, pojemność 500ml, sugerowana cena detaliczna: 3,45 zł

– czteropak, sugerowana cena detaliczna 13,80 zł

Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową. Kampania telewizyjna ruszyła 18 maja, zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych. Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 10-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX.

[1] MillwardBrown, Ocena smaku Harnasia Wysokochmielowego (branded), Wyniki badania ilościowego, Marzec 2015

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF