Dzisiaj premiera drugiego spotu w ramach kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” organizowanej przez Carlsberg Polska.

Partnerem merytorycznym II edycji kampanii jest Fundacja Nasza Ziemia. Spot można obejrzeć już na kanale YouTube „Weź mnie w obroty”

Cykl spotów tegorocznej edycji kampanii, w którym główny bohater podejmuje się sprostać wyzwaniom butelki zwrotnej, ma w humorystyczny sposób pokazać odbiorcom,  że szklana butelka zwrotna jest bardzo ekologicznym opakowaniem.
W drugiej odsłonie serii bohater spotu – Tomek – podejmuje się funkcjonować bez prądu i urządzeń elektronicznych przez cały tydzień, by zaoszczędzić tyle energii elektrycznej, ile potrzeba do wyprodukowania 22 nowych butelek na piwo. Tak jak w pierwszym odcinku (https://www.youtube.com/watch?v=5ZjJvUf8kWo), zadanie okazuje się dużo trudniejsze niż prosty gest wobec środowiska – oddanie butelki do sklepu. Kolejny, trzeci humorystyczny spot, zawierający edukacyjny przekaz, pojawi się w Internecie już za dwa  tygodnie.

Aktualnie w naszym kraju krąży blisko 400 milionów butelek zwrotnych, a każde ponowne jej użycie pomaga dbać o środowisko poprzez zmniejszenie zużycia energii i surowców naturalnych do produkcji nowych opakowań. Ponadto, takie proekologiczne podejście pozwala zaoszczędzić pieniądze konsumentów (kaucja). Jedna butelka zwrotna może być użyta minimum 20 razy, w Polsce butelka rotuje na rynku zaledwie 8-12 cykli. Głównym celem kampanii „Weź mnie w obroty”, prowadzonej od zeszłego roku, jest zwiększanie świadomości Polaków w tym zakresie i zachęcanie konsumentów i handlowców do przyjęcia przyjaznej dla środowiska postawy wobec szklanych opakowań zwrotnych.

Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element w konsekwentnie od lat realizowanych działaniach Carlsberg Polska na rzecz edukacji opakowaniowej Polaków. Firma poprzez akcje ekologiczne – organizowane od 6 lat z partnerami handlowymi oraz na dużych wydarzeniach muzycznych i sportowych – zachęca konsumentów do oddawania butelki zwrotnej do sklepów, promuje recykling, segregację opakowań bezzwrotnych oraz apeluje o niezaśmiecanie terenów zielonych i rekreacyjnych.

Więcej informacji o kampanii:

www.wezmniewobroty.pl www.facebook.com/kampaniawezmniewobroty

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF