W restauracjach KFC trwa promocja, która przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom Twisterów! Klientów sieci zaskoczą nie tylko nowe smaki – Twister Attikos oraz Ser-Bekon, ale też większy wybór, niższe ceny i tostowane tortille serwowane na ciepło. Dodatkowo, na stronie Odwijamy.pl KFC wciąga swoich fanów do Twisterowej zabawy.

 

Twister dostępny jest teraz w KFC w dwóch nowych odsłonach: Attikos
z kurczakiem, sałatą, świeżym ogórkiem oraz sosem Tzatziki, a także Ser-Bekon, którego nazwa mówi sama za siebie – tortilla  z kurczakiem, serem Cheddar i bekonem, skomponowane z kruchą sałatą i pomidorem. Każdy
z nich oferowany jest w cenie 9,90 zł. Z kolei klasyczny Twister Classic
z kawałkami polędwiczki z kurczaka, plasterkami pomidora, kruchą sałatą oraz łagodnym sosem majonezowym dostępny jest w promocyjnej cenie 8,90 zł.

TWISTER KFC

Nowością jest także sposób serwowania Twisterów – teraz przy zamówieniu Twistera, każdy sam decyduje czy chce go otrzymać w wersji tostowanej czy klasycznej. Dodatkowo, każdy klient sam wybiera,
czy w swoim Twisterze chce skosztować kurczaka panierowanego
w wydaniu Hot&Spicy, czy w lżejszej, grillowanej wersji.

 

– Oferta Twisterów w KFC jest teraz naprawdę bogata. Nie tylko dodaliśmy do menu dwa nowe smaki, ale oferujemy też możliwość  podania ich aż na cztery różne sposoby! Opcji jest zatem wiele, tak samo, jak wiele jest sposobów na odwijanie Twisterów. Z doświadczenia wiemy, że każdy gość ma na to inną metodę. I niezależnie od tego jaka ona jest, jedno jest pewne – teraz każdy w KFC odnajdzie swojego Twistera – mówi Anna Bednarska, Senior Brand Manager KFC.

 

Nowe Twistery dostępne są także w zestawach z dużą porcją frytek
i Wielką Dolewką za 16,50 zł.

 

15- i 30-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą
na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4
oraz na kanałach tematycznych. Nowe smaki Twisterów wspiera także kampania w sieci. Marka przygotowała dedykowaną stronę Odwijamy.pl. 19 marca będzie tam czekać niespodzianka. W samo południe wystartuje relacja na żywo – jedna scena, trzech aktorów i… inscenizacje pomysłów internautów. Każdy będzie mógł za pośrednictwem strony przesłać własną propozycję, która dla improwizatorów będzie inspiracją do scenki pt. „Jak można odwinąć nowego Twistera?”. W ten sposób każdy ma szansę poczuć się jak reżyser! A im bardziej abstrakcyjne sugestie, tym większe wyzwanie dla aktorów. Odwijanie na Robin Hooda czy nawet na kuca szetlandzkiego nie jest dla nich problemem… Jak to będzie wyglądało? Tego będzie można się dowiedzieć już w najbliższy wtorek.

 

Tradycyjnie, kampania jest również wspierana komunikacją na stronie internetowej KFC oraz na fan page’u KFC Polska.

 

Za zakup i planowanie mediów  odpowiada agencja OMD Media Direction. Spot przygotowała agencja Red8 Advertising. Niestandardowe wsparcie on-line realizuje agencja Lubię to!. Działania w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF