Rusza silne wsparcie komunikacyjne wspierające launch nowych plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor.

PLASTRY_2015_KVZdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają nowe plastry topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty. Produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. Zupełnie nowy design opakowań podkreśla najwyższą jakość i inspiruje do zastosowań kulinarnych.

Innowacje, jakość i nieprzeciętny smak to filary sukcesu Hochland. Stawiamy na ciągłe udoskonalanie naszej oferty, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera – powiedział Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu Hochland Polska.

Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla nowych plastrów Hochland odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF