Opakowanie to wizytówka produktu oraz jego nieodłączny element wizerunkowy. Udany rebranding powinien podkreślać cechy danej marki oraz być spójny z jej komunikacją. Nowa szata graficzna serów topionych marki Lactima to przykład wykorzystania najnowszych trendów – wprowadzone zmiany podkreślają lekkość i naturalność, czyli najważniejsze cechy flagowych produktów marki Lactima.

lactimaOpakowanie dźwignią handlu

Dzisiejszy rynek produktów spożywczych jednoznacznie wykazuje, iż dla konsumentów nie liczy się już jedynie wysoka jakość oferowanych produktów, ale także sposób w jaki prezentują się one na sklepowej półce. Opakowanie już od dawna nie służy bowiem wyłącznie do ochrony produktu przed czynnikami zewnętrznymi. Obecnie jest to element identyfikacji wizualnej, który już na starcie wpływa na przyszłe postrzeganie kreowanej marki. W zgodzie z najnowszymi trendami marka Lactima uatrakcyjniła szatę graficzną serów topionych do smarowania w kubeczkach, stawiając na nowoczesny design. Rodzina serów w kubeczkach Lactima składa się z kilku wariantów smakowych, te najbardziej znane i lubiane to przede wszystkim Gouda, Emmentaler, z Szynką czy klasyczny Śmietankowy. W ich nowej odsłonie uwagę przyciąga estetyka, interesujące akcenty, żywa kolorystyka oraz aptetyczne ilustracje dodatków oraz ilustracje dodatków. Sery topione do smarowania marki Lactima poza odświeżonym layout’em otrzymały także nowy funkcjonalny kształt kubeczka. Zgrabna i poręczna linia dodatkowo umożliwia praktyczne przechowywanie.

Ten sam smak, ta sama najwyższa jakość, a wszystko to zamknięte w atrakcyjnie prezentującym się opakowaniu. Taka kompozycja sprawia, że serom topionym do smarowania w kubeczkach marki Lactima po prostu nie można się oprzeć.

Sery topione do smarowania w kubeczku marki LACTIMA

Opakowanie (masa netto): 130 g

Sugerowana cena: 2,79 – 2,99 zł/szt.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF