Tesco zmienia markę Value. Unowocześniono markę, która łączy jakość z najniższą ceną. Nowe logo, atrakcyjne opakowania i wyraźne oznaczenia pomogą klientom łatwo odszukać produkty Value. Co ważne, poprawiono również ich jakość. Wszystkie produkty Value zostały przetestowane i zaakceptowane przez klientów, dzięki czemu Tesco objęło je Gwarancją 100% Satysfakcji.

6

Jakość produktów marek własnych Tesco jest dla nas bardzo istotna. Konsekwentnie pracujemy nad ulepszeniem zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Z myślą o codziennych oszczędnościach rozpoczęliśmy zmiany od produktów pierwszej potrzeby – Tesco Value”– mówi Anna Grabowska, Dyrektor Działu Zakupów, Wiceprezes Zarządu Tesco Polska. „Nasze badania pokazały, że jakość kupowanych artykułów ma bardzo duże znaczenie szczególnie dla osób, które starannie planują swój domowy budżet. Wraz z 136 dostawcami dopracowaliśmy wiele produktów Value tak, aby za przystępną ceną szła również dobra jakość” – wyjaśnia Anna Grabowska.

Biszkopty Value 130 g truskawkoweTesco Value pojawiło się na polskim rynku już w 1998 roku. To produkty dobrej jakości w przystępnej cenie. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia domowa. Produkty Value pochodzą od znanych i sprawdzonych dostawców, którzy chcąc produkować tę markę, muszą spełniać najwyższe standardy jakościowe przyjęte na rynku. Co równie ważne dla Klientów, produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF