Torcik Wedlowski od prawie 80 lat zachwyca podniebienia Polaków delikatnym smakiem kruchego wafla, przekładanego kremem orzechowym, oblanego przepyszną wedlowską czekoladą. Do portfolio marki wprowadził go sam Jan Wedel i szybko stał się on jednym z najbardziej kultowych produktów. Teraz będzie zachwycał konsumentów nie tylko niepowtarzalnym smakiem, ale również nowym opakowaniem. Ręczne dekoracje Torcika zostały jeszcze bardziej wyeksponowane dzięki specjalnemu okienku i stały się inspiracją dla motywu przewodniego ornamentyki zdobiącej nowe opakowanie, utrzymane w odcieniach szarości, granatu, bieli i złota. Kultowy wedlowski przysmak to idealny upominek na każdą okazję. Doskonale sprawdzi się zarówno jako słodki prezent dla ukochanej na pierwszej randce, niespodzianka dla przyjaciółki czy wyjątkowe zwieńczenie intensywnego dnia w pracy. Za przygotowanie projektu graficznego odpowiedzialna jest agencja Czteryczwarte. Produkt w nowym opakowaniu dostępny jest w sprzedaży od połowy sierpnia.

WED_Torcik Wedlowski w nowym opakowaniu_2We wrześniu ruszyła specjalna aplikacja „Udekoruj swoją twarz”, dzięki której każdy może udekorować swój Torcik Wedlowski, dodać go do galerii i wziąć udział w konkursie. Najlepsze projekty zostaną wyróżnione, a zwycięzca ma szansę na wygranie tabletu Samsung Galaxy Tab Lite SM – T110. Konkurs trwa do 18 września na stronie www.udekorujswojatwarz.pl.

To jednak nie wszystkie nowości dotyczące Torcika Wedlowskiego. Jego smak zachwycił uczestników królującego na antenie Polsatu programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Gwiazdy jesiennej edycji show, m.in. Joanna Liszowska, Jacek Kawalec czy Magda Steczkowska, otrzymały personalizowane, ręcznie dekorowane Torciki Wedlowskie. W historii marki Wedel to pierwszy taki rodzaj promocji produktów w mediach. Sponsoring oraz product placement legendarnego Torcika Wedlowskiego w najbardziej przebojowym telewizyjnym show 2014 r., to kolejny element na drodze realizacji strategii marki Wedel. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy OMD. Dodatkowo od września rozpocznie się kampania w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF