Hoop Polska, producent napojów wprowadził w styczniu na rynek nową markę syropów – Jarmark Polski, poszerzając tym samym swoje portfolio syropów, o markę ekonomiczną.

 

 

 

Jarmark Polski jest drugą marką syropów w portfelu produktowym, obok marki Paola plasowanej w segmencie premium. Wprowadzenie produktu jest podyktowane potrzebami  rynku.  Rynek syropów według danych ACNielsen wart jest blisko 300ml złotych, z  czego ok. 30% generowane jest przez marki ekonomiczne i produkty private label,

Jarmark Polski to marka o tradycyjnym charakterze, reprezentująca bogactwo i dobrodziejstwo polskiej wsi. W ramach Jarmarku Polskiego wprowadzono dwa główne smaki syropów – Malinę i Wiśnię, w większych opakowaniach, niż konkurencyjne produkty – w butelkach 500 ml w cenie 3,79 PLN. Poza tym w kanale nowoczesnym dostępne będą również smaki Malina oraz Malina z Cytryną w opakowaniach o pojemności 970 ml, w cenie 7,29 PLN.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF