Lemoniada Play od Kubusia opanowała kolejne wakacje! W całej Polsce pojawiły się tablice outdoorowe, prezentujące nowy – malinowy smak Lemoniady! Wakacyjne billboardy przedstawiające duży, eksplodujący mocą kolorów owoc przenoszą w upalne, letnie dni w świat malinowego orzeźwienia. Kampania jest realizowana w kilkudziesięciu polskich miastach.

Lemoniada Play - kampania outdoorowaKubuś Lemoniada Play to limitowana, letnia edycja napojów w dwóch orzeźwiających smakach – Cytrynowym i Malinowym. Wakacyjne propozycje zostały zamknięte w wygodnej, plastikowej butelce 400 ml z praktycznym sport capem i barwną etykietą w atrakcyjnym, rysunkowo – lifestylowym stylu. Lemoniada Play to doskonała, owocowa propozycja przygotowana  z myślą o dzieciach, które w wakacje szczególnie potrzebują orzeźwienia i energii do zabawy.

Start kampanii: lipiec 2015 r.
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie: Brasil

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF