20 kwietnia firma zatrudniająca 16 500 pracowników w całej Polsce rozpoczęła nową kampanię wizerunkową. McDonald’s z dumą prezentuje przedstawicieli młodego pokolenia, tych którzy realizują się i osiągają sukces zawodowy pracując w tej firmie. Zaufanie w ich talent i zaangażowanie skutkuje sukcesem całej marki. Godny podkreślenia jest fakt, że produkcja kampanii zrealizowana została z udziałem autentycznych menadżerów restauracji, reprezentantów blisko 3 500 menadżerów pracujących w restauracjach sieci w całej Polsce. Ci, których zobaczymy na ekranach telewizorów zostali wybrani w wewnętrznym castingu.

image001Ruszyła kampania wizerunkowa „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”. Złożą się na nią 30 sekundowy spot reklamowy, nowa odsłona strony internetowej www.mcdonaldspraca.pl oraz różnego typu działania medialne (prasa, Internet, media społecznościowe). Będący osią kampanii spot podkreśla istotną rolę jaką odgrywają młodzi ludzie, menadżerowie McDonald’s, w pełni odpowiedzialni za prowadzenie ponad 330 restauracji firmy w Polsce. Pokazanie ich osobistych sukcesów oraz udziału w ogólnym powodzeniu działań firmy ma szczególne znaczenie w kontekście toczącej się aktualnie w Polsce publicznej dyskusji na temat sytuacji i perspektyw rynku pracy ludzi młodych. Ton przekazu, który charakteryzuje projekt McDonald’s jak i konkretne pozytywne przykłady osób zarządzających biznesem McDonald’s nie potwierdzają obiegowych opinii o „straconym pokoleniu” młodych w Polsce.

Spot telewizyjny prezentuje grupę bohaterów, autentycznych menadżerów restauracji McDonald’s.

To m.in. Klaudia – koordynatorka szkoleń, Natalia – kierowniczka restauracji z Goleniowa i Arkadiusz – koordynator restauracji z Torunia. W produkcji reklamy telewizyjnej wystąpiło ponadto 14 innych menadżerów pracujących w restauracjach McDonald’s. Wszyscy uczestnicy zostali wybrani w ramach wewnętrznego castingu.

Kampania „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” to także premiera nowej, całkowicie zmienionej strony internetowej www.mcdonaldspraca.pl poświęconej możliwościom zatrudnienia i kariery w firmie. Prezentowane są tam nie tylko ważne z punktu widzenia użytkowników informacje praktyczne o pracy w firmie i rozwoju zawodowym. Można tam znaleźć także dane statystyczne
w odniesieniu do pracowników sieci. Bardzo ważnym elementem jest mechanizm rekrutacji online.
Nie zabrakło także możliwości kolejnego spotkania z głównymi bohaterami kampanii. Materiały filmowe w większym stopniu przybliżają ich sylwetki, mówią o ich pasjach i zainteresowaniach.

Klaudia, Natalia i Arkadiusz to jedynie trzy z licznych przykładów karier pracowników McDonald’s w Polsce. „Swoją przygodę z McDonald’s zaczęłam w Kielcach. Po 3 latach samodzielnie prowadziłam już dużą restaurację, dzisiaj koordynuję szkolenia w całej Polsce – mówi Klaudia Kosmala.
Nie jest ona odosobnionym przykładem. Prawie wszyscy z blisko 3500 menadżerów sieci rozpoczynali swoją zawodową przygodę z McDonald’s od podstawowych stanowisk. Dynamiczny rozwój firmy pozwala im szybko awansować w jej strukturach.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.mcdonalds.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF