Są rzeczy, z których my Polacy mamy prawo czuć się dumni. Od zawsze napawa nas dumą symbol majestatycznej, polskiej przyrody – Puszcza Białowieska. To właśnie stamtąd wywodzi się Żubrówka Czarna. Doskonale czysta wódka super premium, nowa odsłona legendarnej marki, zawdzięczająca swój niepowtarzalny smak bogactwom pierwotnej natury.

Zubrowka_Czarna_700mlNazwa Żubrówki Czarnej przenosi nas do tajemniczych zakątków tego najbardziej dzikiego zakątka Europy. Woda, z której powstaje, czerpana jest z najczystszych źródeł Puszczy Białowieskiej. Wykorzystywana przy produkcji spirytusu, najwyższej jakości pszenica, pochodzi wyłącznie z polskich pól, a jej ziarna są starannie selekcjonowane. Żubrówka Czarna jako jedyna wódka w Polsce, poddawana jest unikalnemu procesowi filtracjiwęglem drzewnym, w który zamieniły się białowieskie dęby.Te skarby natury zamknięte są w wyjątkowej, pierwszej na rynkubutelce z czarnego, przezroczystego szkła. W opakowaniu wyróżniającym ją spośród innych produktów tej samej kategorii, ta wódkaintryguje tak samo, jak pierwotne bogactwo Puszczy Białowieskiej. Dlatego Żubrówka Czarna jest naszym nowym powodem do dumy.

Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. „górnej półki”. Wprowadzając na rynek nową wódkę super premium, jesteśmy przekonani, że zrewolucjonizujemy ten segment. Żubrówka Czarna to doskonała, czysta wódka, bazująca wyłącznie na naturalnych składnikach – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager odpowiedzialny za marki premium.

Charakter Żubrówki Czarnej podkreślają jednak nie tylko wysoko wyselekcjonowane składniki używane do jej produkcji. Ta niesamowita wódka zamknięta jest w prawdziwie innowacyjnym opakowaniu – pierwszej na rynku butelce z czarnego, transparentnego szkła. Jesteśmy przekonani, że Żubrówka Czarna z sukcesem będzie konkurować z zagranicznymi wódkami, przede wszystkim w Polsce, ale także na świecie – dodaje Kwaśniewski. Smukła butelka z biało-złotym logotypem marki, kontrastującym z czarnym, przezroczystym szkłem butelki,nadają luksusowego charakteru tej wódce. Jej długa szyjka ułatwia precyzyjne nalewanie, a grawery, w kształcie pochodzącej z Puszczy Białowieskiej trawy żubrowej,nawiązują do korzeni marki.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach.Kampania dodatkowo opierasię na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.

Żubrówka Czarnabędzie dostępnaw sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 500ml 35,99zł; 700ml 46,99zł i 1000ml 59,99zł.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF