CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego lider europejskiego rynku kawowego, COSTA COFFEE, zastąpi polskie marki coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven. Proces zmian rozpoczął się wcześniej niż zakładano i przebiega wyjątkowo szybko i dynamicznie.

COSTA COFFEE Złote Tarasy - poziom 0Aktualnie COSTA COFFEE to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. To ta sama ściśle strzeżona receptura mieszanki kawy od ponad 40 lat. Historia COSTA COFFEE sięga 1971 roku, gdy pochodzący z Włoch bracia Bruno i Sergio Costa stworzyli własną, niepowtarzalną mieszankę kawy Mocha Italia i tym samy rozpoczęli w Wielkiej Brytanii działalność pod nazwą COSTA. Dokładna receptura mieszanki Mocha Italia to ściśle strzeżony sekret. Ziarna wypalane są metodą wolnego palenia, dzięki czemu aromat jest pełniejszy, a smak głębszy. Kryteria COSTA COFFEE są wyjątkowo surowe, gdyż zaledwie 1% kawy wyprodukowanej na świecie spełnia warunki jakościowe firmy.

W 2010 roku CHI Polska S.A. połączyła się z konsorcjum COSTA Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych Klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie COSTA COFFEE” – mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający w CHI Polska.

Tempo zmian widać zwłaszcza teraz, w rozpoczętej pierwszej fazie rebrandingu, która potrwa do czerwca 2014 roku. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie COSTA by coffeeheaven i  wybrane kawiarnie  coffeeheaven, zmieniają się właśnie w tym momencie! W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły COSTA COFFEE w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później pierwsi goście przekroczą próg wielkiego i pięknego lokalu w Sadyba Best Mall. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie rebrandingu CHI Polska będzie zarządzała tylko marką COSTA COFFEE.

„COSTA COFFEE zobowiązuje. Jest to pierwsza sieć kawiarni w pełni kontrolująca proces przygotowania kawy, od pozyskania ziaren, przez ich kompozycję i specjalny proces wolnego wypalania, aż po mistrzowskie przygotowanie kawy przez naszych baristów. COSTA COFFEE to nowa jakość. Wszystkie kawy przygotowujemy na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia. Rozszerzamy menu śniadaniowe, pojawią się chrupiące, świeże i zdrowe bagietki. Posiłki lunchowe zostaną przygotowane w piecu. Wszystkim zabieganym proponujemy wyborne quiche’e, a dbającym o linię absolutny hit – niskokaloryczne mini-sałatki” – o zmianach opowiada Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu.

COSTA COFFEE zachwyca prawdziwie europejskim wystrojem. Jaśniejsze i cieplejsze odcienie barw tworzą przytulną atmosferę, na ścianach wiszą dekoracje związane z historią marki. Niespodziankę stanowią polskie akcenty, czyli krzesła – muszelki z lat ’50 XX wieku. Za design kawiarni odpowiada słynne studio Stiff+Trevillon, które należy do najbardziej znanych biur architektonicznych w Wielkiej Brytanii.

Więcej informacji na www.costacoffee.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF