W dniu 6 grudnia br. Telepizza Poland przygotowała niespodziankę dla wszystkich swoich Klientów, którzy zamówią pizzę.

 

 

 

Na Mikołajki Telepizza przygotowała niezwykle atrakcyjną ofertę: Mini Calzzone oraz dwa sosy Gratis kupując pizzę w ofercie 2za1. Dodatkowo do kazdej pizzy Klient otrzyma słodki prezent –  wafelek Milka Choco Wafer  firmy Kraft Foods.

 

Firmy nawiązały współpracę w ramach specjalnej promocji mikołajkowej. Akcja swoim zasięgiem obejmie wszystkie 115 lokali w 66 miastach w Polsce, w których obecna jest Telepizza. Celem akcji jest równoczesna promocja oferty Telepizzy.

 

Jak zauważa Dyrektor Generalny Telepizzy Iwona Olbryś, to już kolejna edycja tego typu akcji zorganizowana przez Telepizzę, które zawsze cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Pierwszy raz współpracujemy z firmą Kraft Foods i jesteśmy przekonani, że ten słodki „upominek” jaki przygotowaliśmy dla naszych klientów będzie dla nich miłą niespodzianką.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia oraz Kolumbia. Na świecie sieć Telepizza liczy niespełna 1200 lokali. Pierwszy z nich powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala Grupy Telepizza.

 

Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć  krajowa liczy 123 restauracje będąc liderem w segmencie dostaw pizzy do domów i jedną z trzech największych marek gastronomicznych w Polsce.

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF