Kultowa Mieszanka Wedlowska zyskała trzy nowe opakowania, ale także nowe smaki oraz nazwy cukierków. Co więcej, produkt po raz pierwszy od wielu lat będzie wspierany dedykowaną kampanią komunikacyjną.

wedel_mieszanka_clpMieszanka Wedlowska to kultowy produkt, który w tym roku E.Wedel objął wsparciem komunikacyjnym, opartym w głównej mierze o działania realizowane w Internecie w dwóch odsłonach. W pierwszej części, która rozpocznie się w marcu, dla konsumentów zostanie przygotowana aplikacja internetowa dostępna na wedel.pl, dzięki której każdy będzie mógł odkryć, który cukierek z Mieszanki Wedlowskiej jest najbardziej zbliżony do jego osobowości. Główną zaś osią kampanii będzie internetowy konkurs z nagrodami, odbywający się w kwietniu, w którym klienci pomogą Wargorrowi przygotować się do imprezy z Mieszanką Wedlowską w roli głównej.

Ta część zostanie zrealizowana z udziałem jednego z najpopularniejszych polskich vlogerów. Cała kampania, której głównym hasłem jest „Zamieszaj w towarzystwie”, będzie wspierana działaniami w radio i przestrzeni miejskiej (outdoor).

Mieszanka Wedlowska dostępna w trzech wersjach: w czekoladzie deserowej i mlecznej, a także jako galaretki, od początku roku zyskała nowe opakowania, na których głównym elementem jest miska pełna wedlowskich cukierków. Ma to zachęcać konsumentów do dzielenia się słodkościami w gronie najbliższych. W opakowaniach znajdziemy także nowe smaki: Mocca, Pomarango czy Wiśniony. Inne cukierki zaś zmieniły swoje nazwy, tak aby konsumenci już na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaki smak jest ukryty pod oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio wrócił także kultowy cukierek Irys, który przez lata zyskał grono wielbicieli. Nie zabraknie oczywiście klasyków zarówno w wersji deserowej, jak i mlecznej: Pierrota i Bajecznego.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w Internecie – Cosmo. Outdoor kampanii został przygotowany przez Grandes Kochones.

Link do aplikacji: http://twojamieszanka.wedel.pl/

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF