Firma Makarony Międzybrodzkie, obecna na polskim rynku od 1991 roku, odświeżyła opakowania swoich produktów. Dzięki nowym elementom makarony wyjątkowo wyróżniają się na półkach sklepowych, a konsumentom dostarczają informacji ważnych w komponowaniu codziennych posiłków.

 


Makarony Międzybrodzkie to bogactwo smaków i kształtów. Prym w ofercie wiedzie obecna w niej od samego początku 5-jajeczna krajanka, do złudzenia przypominająca makaron przygotowywany niegdyś w domu.
Gwarancja wyjątkowego smaku
Beata Szostak, ekspert z firmy Makarony Międzybrodzkie, mówi: – Od ostatniej zmiany naszych opakowań upłynęły już 4 lata, zmieniliśmy je więc na bardziej aktualne i atrakcyjne estetycznie, a dodatkowo – podkreślające wyjątkowość produktów. Nasze makarony zawierają bowiem prawdziwe, świeże, wybijane prosto ze skorupek jajka oraz doskonałej jakości pszenicę durum, dzięki której objętość makaronu zwiększa się dwukrotnie podczas gotowania, a jego smak przypomina domowe wyroby. Podkreśliliśmy to na nowych opakowaniach tak, by nikt nie miał wątpliwości, że kupuje produkt naturalny, charakteryzujący się najwyższą jakością.
Tabela GDA, czyli wiesz, ile zjeść
Coraz więcej Polaków dba o stosowanie zbilansowanej diety – to z myślą o nich na nowych opakowaniach pojawiły się dane GDA, informujące o tym, jakie ilości poszczególnych składników odżywczych zawarte są w jednej porcji produktu. – Dzięki takiej informacji można świadomie wprowadzić nasze produkty do codziennych posiłków. Będzie to szczególnie ważne dla osób będących na prozdrowotnych czy odchudzających dietach, w których istotna jest wartość odżywcza posiłków – mówi Beata Szostak.
Wraz ze zmianą opakowań producent przygotował dla swoich klientów wyjątkową promocję. Gramatury wszystkich makaronów urosły z tej okazji o 10% (250 g + 25 g), przy czym nie zmieniła się ich cena. Promocja będzie powtarzała się kilka razy do roku, pozwalając na obfitsze kosztowanie międzybrodzkich przysmaków.
Dziękujemy za zaufanie
– Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2009 i certyfikat najwyższa jakość Quality International 2010 za najlepszy produkt roku to odznaczenia, z których jesteśmy szczególnie dumni, bo wiąże się z nimi zaszczyt i odpowiedzialność współtworzenia posiłków wielu polskich rodzin – mówi Beata Szostak. Na opakowaniach Makaronów Międzybrodzkich znalazły się również logotypy tych wyróżnień, podkreślając uznanie konsumentów, a tym samym – wysoką jakość produktów.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF